Mange nye datapunkter og forbedret søk

Vi har fått tak i en hel del ny informasjon om fastleger og tannleger som vi har lagt ut. Vi har også gjort det mulig å filtrere søkeresultatene på en bedre måte slik at det er enklere å finne akkurat den legen man er på jakt etter.

Følgende ny informasjon har blitt lagt ut om fastleger:

• Spesialisering: Allmennmedisin, samfunnsmedisin og andre spesialiseringer
  • Tilleggskompetanse: Flyleger. sjømannsleger, petroleumsleger og dykkerleger
  • Året legen fikk sin autorisasjon

Følgende ny informasjon har blitt lagt ut om tannleger:

• Spesialisering: Kjeveortopedi, oral kirurgi, periodonti og andre spesialiseringer
  • Tilleggskompetanse: Tannleger som har eksamen i odontofobi (tannlegeskrekk!) og tannleger som er godkjent implantatprotetisk behandlere.

All informasjon som er relevant om en lege/tannlege finnes på legens/tannlegens profilside.

Hvordan går du frem for å finne en lege eller tannlege som har en type spesialisering eller tilleggskompetanse?

Søk først på det stedet der du er på utkikk etter en lege/tannlege. Under søkeboksen ser du så de ulike filtreringsmulighetene. Klikk på den filtreringskategorien du ønsker og velg så fra drop down-listen som vises.

Er du for eksempel på jakt etter en fastlege som har godkjenning som petroleumslege i Bergen? Velg da først Bergen (skriv inn i søkebosen eller velg fra "Søk på ditt hjemsted"). Klikk deretter på "All tilleggskompetanse" under søkeboksen og velg "Petroleumslege" fra listen.

Er du på jakt etter en kjeveortoped i Oslo? Velg da først Oslo (skriv inn i søkeboksen eller velg fra "Søk på ditt hjemsted"). Klikk deretter på "Alle spesialiseringer" og velg "Kjeveortopedi" fra listen.

Her kan du sjekke den nye informasjonen og filtreringsmulighetene for tannleger og for fastleger.

Har du spørsmål eller synspunkter? Send oss mail til post@legelisten.no.