Finn kiropraktor på Legelisten.no

Det finnes rundt 800 kiropraktorer i Norge som jobber med å diagnostisere og behandle muskel- og skjelettlidelser.  Vi har nå utvidet Legelisten.no til å også dekke denne viktige gruppen helsepersonell.

Oversikt over kiropraktorer i Norge finner du her.

Har du noen gang hatt vond rygg og blitt reddet av en kiropraktor? Eller har du et smertefullt kiropraktorbesøk i minne? Søk opp kiropraktoren her, klikk på kiropraktorens navn i søkeresultatet og når du er på hans eller hennes profilside klikk så på den blå knappen som heter «Ny vurdering».

Dine vurderinger er til stor nytte for andre pasienter som er på utkikk etter en kiropraktor!

Hvordan informasjon om kiropraktorene kan jeg finne på denne siden?

På profilsiden til hver kiropraktor finner du informasjon om når vedkommende fikk sin autorisasjon som kiropraktor, alder, kjønn og navn og adresse på klinikken(e) hvor vedkommende arbeider. I tillegg vil du på profilsiden til de kiropraktorene som er medlemmer i Norsk kiropraktorforening (NKF) se informasjon om dette. For å bli medlem i stilles en del krav til blant annet utdannelse, turnus og etterutdannelse som er strengere enn de kravene myndighetene stiller for at noen skal bli autorisert som kiropraktor i Norge.

I tillegg til informasjonen nevnt over, så vil det også være mulig å lese andre pasienters erfaringer med en kiropraktor. Vi vet at veldig mange setter pris på tilbakemeldinger skrevet av andre pasienter, så hjelp veldig gjerne andre pasienter ved å dele dine erfaringer.

Jeg finner ikke kiropraktoren jeg har gått til i listene deres?

Send oss da en epost til post@legelisten.no med kiropraktorens navn og eventuelt klinikk, så skal vi få oppdatert oversikten.

Finner du noen feil eller har du forslag til hvordan vi kan forbedre tjenesten? Send oss en epost til post@legelisten.no