Blogg

Blogg

Fredrikstad tannklinikk - Bestill time gjennom Legelisten

Å finne riktig tannlege og forstå kostnadene ved tannbehandling kan være en bekymring for mange. I dette blogginnlegget skal vi utforske vanlige spørsmål som "Hvor mye koster akutt tannlege?", "Når er tannlege gratis?", "Hvor mye koster tannlege for voksne?" og "Hva er en offentlig tannklinikk?" for å hjelpe deg med å navigere i tannpleiemulighetene i Fredrikstad. På legelisten.no finner du pasientanmeldelser på de fleste tannlegene i Fredrikstad. Les vurdeirnger av de ulike tannlegene og bestill timen din direkte gjennom vår portal. Legelisten - jungeltelegrafen digitalisert.

Oversikt over tannleger i Fredrikstad

Hvor mye koster akutt tannlegetime?

Å søke ...

Vil du være med på brukertesting?

Nå på torsdag (8. februar) skal vi gjøre litt brukertesting av den nye timebestillingsfunksjonen vi har lansert. Vil du være med å teste denne løsningen og gi oss litt tilbakemeldinger?

Alle som er med får ett års gratis Pluss-medlemskap.

Meld deg på her.

Tannlege Fredrikstad - Legelisten - Anbefalte tannleger

Ser du etter ny tannlege i Fredrikstad?

Når det gjelder tannbehandling i Fredrikstad, er det naturlig å lure på hvilke alternativer som finnes og det kan til tider være vankselig å vurdere ulike tannleger opp mot hverandre. I denne artikkelen vil vi forklare deg hvordan du kan bruke Legelisten til å lese anmeldelser  om ulike tannleger i Fredrikstad, og bestille timen din direkte online på vår plattform. Som en av Norges største helseplattformer er vi en trygg kanal som tillater deg å bestille timen direkte på vår hjemmeside.

Klikk deg inn på lenken ...

Barnas tannhelter: Møt tannleger spesialisert på barn

I en verden hvor tannhelse stadig blir mer anerkjent for sin betydning for generelle helse, er det viktig å fokusere på de yngste. For å få et dypere innblikk i tannhelse for barn og ungdom, har vi hatt gleden av å snakke med Arne Jacobsen, en anerkjent spesialist i pedodonti ved Det odontologiske fakultet på Universitetet i Oslo. Med lang erfaring i å ta vare på barnas smil, forteller han om pedodonti og hvordan denne spesialiseringen spiller en nøkkelrolle i å opprettholde og forbedre tannhelsen til våre yngste.

Se vår liste over spesialister i pedodonti

Hva gjør

...

Kjeve- og ansiktsradiologene: de sjeldneste tannlegene

Kjeve- og ansiktsradiologi er et fascinerende felt som spiller en kritisk rolle i diagnostisering og behandling av en rekke tilstander som påvirker munnhulen, kjevene, og ansiktsområdet. Kjeve- og ansiktsradiologer er også den minste gruppen med tannlegespesialister. Det finnes bare noen få titalls kjeve- og ansiktsradiologer i Norge.

Dette blogginnlegget tar sikte på å belyse viktige aspekter av denne spesialiteten, og svare på noen av de ofte stilte spørsmålene. Legelisten har snakket med Guro Løseth. Hun er kjeve- og ansiktsradiolog og forklarer oss hva en kjeve- og ansiktsradiologi er.

Hva er kjeve- og ansiktsradiologi?

...