Blogg

Blogg

Ser du etter ny tannlege i Trondheim?

Tannlege i Trondheim

Å finne riktig tannlege i Trondheim kan være vanskelig med så mange tannklinikker og tannleger å velge mellom. Legelisten gir deg derfor en full oversikt over anbefalte tannleger i Trondheim. Les våre pasientanmeldelser og finn tannleger med riktige tilleggskompetanser som for eksempel tannlegeskrekk. Klikk på lenkene for en full oversikt over tannleger i Trondheim som har avlagt eksamen i odontofobi.

Tannleger i Trondheim med tilleggskompetanse innen tannlegeskrekk

Legelisten er jungeltelegrafen digitalisert! Vi hjelper deg med å finne din nye tannlege i Trondheim.

Hva koster en vanlig tannlegesjekk i Trondheim?

Selv om prisene ...

Tannlege Sarpsborg - Anbefalte tannleger i Sarpsborg i 2024

Tannlege i Sarpsborg

Å finne riktig tannlege i Sarpsborg kan være vanskelig med så mange tannklinikker og tannleger å velge mellom. Legelisten gir deg derfor en full oversikt over anbefalte tannleger i Sarpsborg. Les våre pasientanmeldelser og finn tannleger med riktige tilleggskompetanser som for eksempel tannlegeskrekk. Klikk på lenken for en full oversikt over tannleger i Sarpsborg som har avlagt eksamen i odontofobi.

Se liste over tannleger med tilleggskompetanse innen tannlegeskrekk (odontofobi)

Legelisten er jungeltelegrafen digitalisert! Vi hjelper deg med å finne din nye tannlege i Sarpsborg.

Hva koster en vanlig tannlegesjekk i

...

Usynlig tannregulering - anbefalte tannleger i Norge

Usynlig tannregulering har revolusjonert måten folk retter tennene sine på, og stadig flere velger dette alternativet for å oppnå et perfekt smil uten synlige bøyler. I dette omfattende innlegget vil vi dykke dypere inn i verdens usynlige tannreguleringsunivers og svare på de mest presserende spørsmålene du kan ha. Følg med på dette innlegget når vi fortløpende over tid vil oppdatere den med en liste over anbefalte tannleger som tilbyr Invisalign i Norge.

Se liste over anbefalte tannleger som tilbyr usynlig tannregulering i Oslo

Hvor mye koster usynlig tannregulering?

Mens mange drømmer om et rettere smil, er kostnaden ofte ...

Tannlegeskrekk - tannleger med tilleggskompetanse innen odontofobi

Tannlegeskrekk er en vanlig utfordring som mange står overfor, og den kan ha betydelige konsekvenser for oral helse. Å takle denne frykten er imidlertid essensielt for å opprettholde en sunn munnhule og forhindre alvorlige problemer. I dette innlegget vil vi utforske hva tannlegeskrekk er, hvorfor noen har det, og viktigst av alt, hvordan du kan overvinne det med hjelp fra Legelisten. Vi gir deg nemlig en oversikt over tannleger i ditt lokalområdet med tilleggskompetanse innen tannlegeskrekk (odontofobi). Les mer om odontofobi hos nofobi.no

Alle tannleger med odontofobi-kompetanse

Liste over tannleger med tilleggskompetanse i odontofobi i Oslo
Liste over ...

Legelisten styrker teamet

Legelisten styrker teamet med Suddersan Thevarajah som vil gå inn i rollen som Head of Growth. Suddersan vil ha ansvar for vekst og jobbe med blant annet salg og produktutvikling.

Legelisten er godt fornøyd med å fått om bord Suddersan:

- Suddersan har en unik kompetanse som passer som hånd i hanske for oss, sier Lars Haakon Søraas, grunder og daglig leder i Legelisten.no. Han har omfattende salgserfaring, og i tillegg har han drevet flere tannklinikker. Gjennom å ha driftet egne tannklinikker har han opparbeidet seg en meget god forståelse for de utfordringer, og muligheter, det innebærer å ...