Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Trykkt

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Lyttende og empatisk og løsningsorientert.stor faglig kompetanse og han tar seg alltid god tid, til å høyre på pasienten selv om til tider kan bli forskyvning i time avtale

Ikke bra

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Følte ikke han tok meg seriøst da jeg kom inn me mine problemer alt for å bli ferdig med time følte jeg. Hadde vikar da han sjøl var vekke engang å hun var enda verre. Begynte å klage på at jeg fortsatt ikke hadde betalt for egenandel sist time jeg var på. Skrekk å gru. Anbefales ikke!!
Har nå byttet fastlege å har fått orden på min diagnose å medisinering pågår

Må jobbe med kommunikasjon

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Må jobbe med kommunikasjon.

Kan ikke bedømme henne på fagkunskap. Mulig hun er flink i faget.

Hun sitter å smiler/små ler mens hun snakker med deg og avbryter hele tiden. Mulig dette er hennes måte å prøve å være hyggelig på. Oppleves nedlatende av meg. Har aldri opplevd liknende av en lege. Endre opp med å reise meg å gå.

Har henne ikke som fastlege, så baserer alt dette på ett møte på 5min. Håper jeg tar feil av henne.

Kunnskapsrik. Ser hele mennesket.

Lege: Håvard Ims Skrevet

Oppdatert og interessert. Du kan være trygg på at han gjør sitt beste for å hjelpe deg. Anbefales som fastlege

En noe passiv lege som kjører sitt eget løp

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Opplever at han ikke får helt med seg hva jeg spør etter når jeg er hos ham. Om jeg har flere saker på en legetime, så bruker han mest tid på den tingen jeg prøver å signalisere at er minst viktig.

Har også over en periode på 2 år vært hos ham flere ganger med samme problem. Ved spørsmål om hva jeg kan gjøre har han ikke gitt noen klare svar, men heller fortalt meg at jeg må komme tilbake hvis problemet vedvarer. Femte gang jeg var hos han med samme problem fortalte han meg at det ikke var noe han kunne gjøre med det, uten at han hadde gitt meg verken henvisning eller råd om hva som kunne gjøres.

Fremstår for meg som at han sparer på ressurser han egentlig har.

(Bonuskommentar: en gang ble jeg testet for allergier både han og jeg allerede vet at jeg har.)