Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Dyktig og seriøs lege

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Hagerup er en faglig dyktig lege alltid med ett smil på lur. Han tar seg tid til pasientene og har også sosial intelligens.
Har gått hos han i mange år og er veldig fornøyd.
Han er medfølende og virker som han bryr seg om sine pasienter. Kan virkelig anbefale han :)

Veldig bra lege.

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

En lege som du alltid føler at du blir tatt på alvor.Er flink med å sende videre når de er noe som han er usikker på.Det er veldig betryggende.

Fantastisk

Lege: Marit Serine Robbestad Skeie Skrevet

Ikke bare er legen fantastisk, men resepsjonen tar telefonen HVER gang man ringer og å få time er aldri et problem. I dag sendte jeg inn pr nett kl 8 og hadde fått time på ønsket tidspunkt rett etterpå. Yes!

En lyttende lege

Lege: Marit Serine Robbestad Skeie Skrevet

Det er vanskelig å finne gode fastleger. Jeg var så heldig å få plass hos Marit Skeie. Det er aldri noe problem å få time når jeg trenger det, og veldig lite venting. Som regel kommer jeg inn til avtalt tid. Noe som er sjeldent hos andre fastleger jeg har hatt. Hun hører på hva jeg har å si, tar meg på alvor, ikke noe dilldall, og er veldig effektiv. Hver gang jeg har vært der har jeg fått den hjelpen jeg ønsker. De er også veldig hyggelige i resepsjonen.

Etter flere episoder med mindre gode fastleger var det en lettelse å komme til Dr.Aanes

Lege: Unni Aanes Skrevet

Jeg har vært borti litt forskjellig på fastlegefronten, og ytterpunktene er vel henholdsvis legen du føler at ikke tar problemene dine på alvor, og på den andre siden legen som tar alt du sier for god fisk uten noen videre undersøkelser.

Dr. Aanes klarer på utmerket vis å balansere mellom disse ytterpunktene. Jeg har aldri opplevd følelsen av å ikke bli lyttet til, og jeg har fått både henvisninger, legeerklæringer, resepter og sykemeldinger når jeg har trengt dette. Derfor føles det, utrolig nok, ekstra godt de (få) gangene hun mener at denne typen tiltak er unødvendige, - det beviser at hun tar en konkret vurdering i hver enkelt sak, og jeg føler at jeg blir tatt hånd om, og at hun "bryr seg".

Det eneste som eventuelt kan trekke ned litt, er at det av og til er noe forsinkelse før man kommer inn til time. I motsetning til hos andre leger med samme problematikk, er imidlertid all frustrasjon glemt i det jeg kommer inn på Aanes sitt kontor, for det er ingen tvil om at jeg får den samme tiden og oppmerksomheten som alle pasientene før meg har fått.

Jeg anbefaler denne fastlegen til alle jeg møter. Dessverre har hun ofte fulle lister, men skulle det være en ledig plass, ville jeg ikke nølt med å gå for den!