Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Ny lege -særdeles fornøyd

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Etter mye vikarer har vi endelig fått ny lege. Han er positiv, imøtekommende og veldig tilgjengelig. Virker oppriktig intr i pasientene sine, flink med barn. Meget fornøyd etter mange år med ‘erfaren lege uten interesse på et annet legesenter’ Er særdeles fornøyd med Bjørneboe.

God med barn

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Etter å ha fått ny fastlege for noen måneder siden, kunne vi ikke ha vært mer fornøyd. Han tar seg alltid god tid til meg og mine. Barna er veldig trygge hos ham, og han er veldig flink med barn.

Flink og trivelig

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min nye fastlege. Han tar seg alltid tid, er blid og imøtekommende, vennlig og virker veldig interessert i mine egne tanker og meninger. Han svarer ut prøvesvar raskt og er veldig tilgjengelig for digital korrespondanse.

Dyktig

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Han virker å alltid ta meg på alvor og tar seg god tid. Jeg føler meg sett og hørt. Han er tålmodig og kommer med nyttige innspill. Raske tilbakemeldinger på prøvesvar og tilgjengelig digitalt. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.

Kunnskapsrik, effektiv, punktlig

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Svært tillitsvekkende og kunnskapsrik. Meget oppdatert på utvikling. Pedagogisk og interessert, samtidig som hun holder samtalen på riktig spor. Svarer raskt på e-konsultasjoner. Rett og slett bunnsolid.