Arkaden legesenter

Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Favorittlegen min

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Jeg synes han er den beste legen jeg har vært hos. Han er snill og lett og snakke med. Og han bryr seg om pasientene sine og tar de på alvor. Det er litt ventetid, men det er kun fordi han er den beste legen av alle. Han passer alltid på at jeg forstår hva han snakker om.

Helt fantastisk lege!

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Han er en helt fantastisk lege som viser omsorg og empati. Tar seg god tid til å prate med pasientene, og prøver å finne den beste løsningen. Om jeg skulle sagt noe negatvit, må det være tilgjengelighet, og at det tar litt lang tid for kontoret å svare telefonen.

Ikke fornøyd

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Har nå byttet lege etter å ha vært pasient hos dr.zakeri i noen år. Dr.zakeri var veldig flink til å ta deg på alvor hvis en trengte sykemelding, resepter e.l. Når det kom til råd, veiledning o.l. Var han, for meg, helt feil lege. Jeg vil ha en lege jeg kan snakke med, få råd av, samtale og veiledning. Her syntes jeg Dr.zakeri gjorde en dårlig jobb. Litt for mange ganger kom han med personlige meninger og virket ikkje til å lytte til hva situasjonen var. Noen ganger fikk jeg beskjed om hva som var "rett" og aldri noen alternativ på hva som "kunne være rett". Jeg har skiftet lege, nettopp fordi jeg ikke var ute etter personlige meninger eller "moral prekner" som til tider var støtende.

Meget bra

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Han lytter og har tid til å høre hva du har å si. Virker interessert i dine problemstillinger,
og henviser gjerne videre til eksperter hvis det er aktuellt. Kommer ikke til å bytte lege så lenge han er tilgjengelig. Meget fornøyd.

Flink, men altfor travel

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Har hatt Zakeri som fastlege i mange år, men bytter vekk fra han no pga han stadig får dårligere tid til deg som pasient og ikkje greier å følge opp. ein legetime skal aller helst ver unnagjort på godt under 3 min. Viss du bruker lenger tid er det kø og lang ventetid på venterommet.
Egentlig flink som sagt, men altfor mange pasienter.