Arkaden legesenter

Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Tidspress

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Hadde Zakeri som lege i 2 år. Alt i alt er jeg misfornøyd med han som lege men samtidig vil jeg anbefale han på det sterkeste. Det jeg er misfornøyd med er at det til tider er veldig lang venting på venteværelse. Konsultasjonen har i snitt for meg vart ca 5 minutter pert besøk. Min erfaring som pasient er at når jeg først kommer til ender jeg opp i et slags 3 stegs system han har utviklet. 1. Jeg presenterer hva symptomene, sykdomsbilde. 2. Han skriver ut en henvisning til spesialist. 3. «Oscar musikken» begynner å spille. Med dette mener jeg at han sender sterke signaler om at da nå er vi ferdig. 15 sekunder senere finner jeg meg selv stående utenfor i venteværelset igjen. Som pasient blir du ikke kastet ut av kontoret men han har veldig lite takt og ynde på den sosiale fronten i forhold til å avslutte timen på en måte slik at du ikke føler deg som en byrde. Istedet fant jeg meg ofte stående i skranken for å betale for timen og tenkte på de andre spørsmålene jeg hadde men ikke husket å ta opp. Til trøst har jeg da alltid fått med en henvisning i innerlommen til en ekspert på den delen av kroppen konsultasjonen gjaldt. Dette gjelder selvfølgelig ikke samtlige av alle timene jeg har hatt. Enn dog føler at i 2 av 3 tilfeller blir det som å dra til et postkontor tils andre leger. Helt supert siden jeg da blir garantert å få en grundig utredning, men har opplevd flere ganger å få henvisninger på trivielle ting. Dette er selvfølgelig en veldig medisinsk forsvarlig måte å behandle pasientene på. I retrospekt er det noe irriterende siden alle henvisningene som regel førte til at jeg fikk en salve eller en enkel løsning. Noe jeg føler Zakeri ville plukket opp på om han vier mer enn 5 min per konsultasjon og ikke er så opptatt til å hoppe videre tils neste pasient. Dyrt og tidskrevende med alle henvisningene. Alt i alt, føler han er grundig i forhold til å sikre at jeg alltid fikk omfattende utredning. Negative er at ting går altfor fort og konsultasjonene har mangel på å være en dialog.

Godt fornøyd

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Dr. Zakeri. Han tar tak i situasjoner og jeg føler at han gir gode råd, men har litt følelsen av at det er tidspress.

Meget godt fornøyd

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Har hatt en svårt syk datter og fått fantastisk oppfølgning av Dr.Bårtvedt. Kunne ikke vart mer fornøyd.
Damene som utfører blodprøver og lignende er veldig hyggelige og flinke!

faglig dyktig lege.med empati

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Her er det bare positivt å si.utrolig dyktig lege.som yter omsorg og empati..han er utolig dyktig.flotte ogomsorgsfulle kontordamer har arkadenlegesenter.

har byttet fra han...

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Han er vanskelig å få time hos og når du først får time er han stort sett ikke der.
En helt ordinær lege, som ikke gjør en forskjell...