Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

God og trygg lege.

Lege: Markus Fauske Skrevet

En av de beste legene jeg har møtt, han leser seg opp på alt han ikke vet noe om, lytter til deg, tar seg god tid, ser deg i øyene, undersøker når noe er vondt og er tvers i gjennom et bra menneske. Anbefales sterk!

En klar meget som fastlege

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Totalinntrykket er svært bra. Fra du kommer til du går. Du blir ønsket velkommen med et smil. Det er lett å føle at han bryr seg. Dette er din time! Rattan er godt forberedt, åpen, er en god lytter og kommuniserer svært godt.
Som pasient, har også jeg ansvar for legebesøket. Jeg må også forberede meg! Det må alle pasienter gjøre.
Jeg føler likeverd mellom oss selv om det er han som har kompetansen. Respekten er gjensidig.
Jeg stoler 100 prosent på hans vurderinger, han er trygg og inngir tillit. Rattan er ambisiøs på mine vegne og vil ha gode resultater. Han er sjølsagt ambisiøs på egne vegne, også. Håper kan blir her lenge! Legetime hos Rattan er en fornøyelse!

Trygg og dyktig

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Kan virkelig anbefales som fastlege. Tar seg tid til deg og gir seg ikke før problemet er løst. Lytter og gir virkelig ett inntrykk av trygghet og god kunnskap. Veldig flink med tanke på ADHD.

Dyktig lege

Lege: Markus Fauske Skrevet

Kunnskapsrik lege som virkelig ser pasientene sine. Tar seg god tid og bryr seg. Kan virkelig anbefales videre.

For mange pasienter?

Lege: Ole Kaare Lunde Skrevet

Veldig synd at en lege med kvalitet lar kvantitet gå foran. Opplever at han har det altfor travelt, og er ikke helt til stede i samtalen. Han ønsker også å ha deg inn, på det jeg mener er helt unødvendige konsultasjoner, hvilket etter min mening gjør han enda mer travel. Han er videre nærmest umulig å få en telefonsamtale med. Har ventet i over en uke på tilbakering hvor saken gjelder mitt barn. Veldig takknemlig for at jeg ikke har behov for lege ofte. Til slutt vil jeg tilføye at mottagelsen på Brumunddal legesenter med fordel kunne tenkt litt mer på service og hvordan man imøtekommer kundene sine. Prøv å vær imøtekommende, blide og løsningsorientert, så får dere nok flere fornøyde kunder. Husk at de som kommer til dere gjerne skulle sluppet å komme i det hele tatt. Prøv å bidra til å turen innom blir litt hyggeligere!