Brumunddal Legesenter

Lege: Tommy Andreassen Skrevet

Dyktig.
Tar pasientene seriøst.
"Tegner og forklarer"
Du får den tiden du trenger, så tiden blir ofte lang for neste mann..
Sjekker kroppen og spørr ikke bare skriver ut en resept.

Gitt henne en del sjanser men nå var det nok.

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Lidija har vært min fastlege siden 2009. Hun har ikke vært merkbar bra hele tiden men frem til 2015 var jeg ikke så mye til henne. Hun bryr seg veldig om jenters underliv og pubertetlige plager. Nå de siste årene har jeg slitt veldig psykisk og trengt mye støtte oppigjennom. Hun har ikke lyttet, ikke fulgt med, ikke lest tidligere journaler, gir deg kanskje 2 ord og prater i munnen på deg. Det virker som om man er mindre verdt. Sist jeg var hos henne så mente hun at jeg var frisk nok til å jobbe. Noe jeg absolutt ikke er hvor jeg sliter med angst, angstanfall, depresjoner og forskjellige psykiske diagnoser. Dette var dråpen for min del. Anbefales ikke! - tro meg. Jeg ga henne sjanse etter sjanse i 8 år.... nå var det nok. Så til deg som er hard og kan sette ned foten og sette henne på plass- prøv henne. Men til dere som er myke og tar til seg mye, anbefales absolutt ikke..

Aldri mer denne legen!

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Som fastlegen din bør hun være en tillitsperson, og se deg som en helhet. Men hun ser det hun lyster, avhengig av humøret. Alltid dårlig tid, så man får dårlig samvittigheten umiddelbart når man har kommet inn på kontoret. Ser kun inn i pc'n. Og har ( i mine øyne) strykkaraktrer innen psykisk helse,.! " Tid er penger " klarer hun raskt å formidle, uten å si det med rene ord. Kan ikke anbefale denne legen til noen, og jeg skiftet fastlege på dagen. Kort tid etter gjorde mine voksne barn det samme. Dette er også en medvirkende årsak til at jeg er MEGET skeptisk til det norske helsevesenet generelt PR. idag! Avslutter med min følelse for dette.....................makt,makt og mer makt👎🏽

Tipp topp

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Effektig og nøye, kommer til bunns av problemet. Hu er direkte og tydelig i kommunikasjonen. Flink til å henvise videre dersom hun ikke strekker til

En fin lege

Lege: Markus Fauske Skrevet

Jeg har vært hos Fauske et par ganger og er veldig fornøyd. Han ser på meg når jeg snakket, og er interresert i å følge opp. Er det noe han lurer på så spør han angående det.
Etter å ha vært innom flere vikarer over et par år, er jeg glad Fauske ble min fastlege.