Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

Anbefales ikke...

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Frekk mot pasienter. Oppfatter denne legen som frekk mot pasient. Kommentarer om utseende som i hovedsakelig ikke var grunnen for at vedkommende var der og relativt uinteressert i pasientens historie. Ikke møtt av forståelse i det hele tatt.

Svært fornøyd!

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Navnit er rett og slett en god lege.
Ser, lytter, henviser ved behov, søker gode løsninger og gjennomfører.

Første gang jeg har opplevd å bli kontaktet for å bli oppdatert etter prøvetaking - også når det er hyggelig nyheter.

Anbefales!

Grundig og lyttende lege

Lege: Ole Kaare Lunde Skrevet

Har brukt han fra han tok over etter den forrige legen, veldig grundig og tar alle symptomer og det jeg forteller på alvor. Gjør en god jobb ift NAV og andre instanser. Har flyttet tre timer unna, men vil fremdeles beholde han som fastlege pga jobben han gjør.

Tommy, fylkets beste lege!

Lege: Tommy Andreassen Skrevet

Tommy er fantastisk, jeg trodde ikke sånne leger fantes lenger! Han tar deg på alvor, tar faktisk på skaden du har og finner en løsning eller vei videre! Jeg var så fornøyd at nå er han fastlegen til halve familien min og vi er storfornøyde hele gjengen :D det er verdt ventinga.

Nyutdannet og flink

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Det er vanskelig å finne en god lege, og her har vi et godt eksempel på en veldig flink lege. Navnit er rask, hyggelig, og gjør legebesøket nesten som å snakke med et familiemedlem. Her føler jeg meg hørt! Navnit virker også interessert i det du har å si.

Dette er en lege jeg absolutt kan anbefale!

Dessverre opplever jeg resepsjonistene som misfornøyde. Et smil er alltid imøtekommende! :)