Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Tommy Andreassen Skrevet

Oppsummerer med ett ord: Suveren! Tok meg inn på nødhjelp enda han ikke var fastlegen min enda - byttet pga flytting og måtte være rask. Enda satt han med meg i halvannen time. Første legen som tok meg seriøst, og forsto at jeg virkelig hadde alvorlige diagnoser. I Oslo ble jeg bare avfeid siden jeg har slitt med psykiske problemer. Han vil hjelpe meg med alt - en ting av gangen. Jeg trodde ikke det fantes slike leger!

Nøyaktig, ærlig og kunnskapsrik !

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Hele familien har hatt denne fastlegen i 4 år. Hun har hjulpet og støttet gjennom alvorlig sykdom og vært ærlig hele veien. Vi er meget imponert over hvor nøyaktig hun er og hvordan hun hele tiden oppdaterer seg fagmessig. Hun setter alltid pasienten i fokus. Alltid blid og positiv, selv om vi vet at legers hverdag er meget hektisk. Vi føler oss hele tiden godt ivaretatt.- Til slutt: Hun ser pasientene i øynene og sitter ikke vendt mot dataskjermen hele tiden! Ringsaker bør være stolt over en slik lege!

Min vurdering

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Om hun så mindre på dataskjermen og lyttet litt mer til pasienten så ville hun få en bedre karakter. Vanskelig å forstå hva hun mener noen ganger og må noen ganger forklare samme ting opptil flere ganger for å bli forstått.
Ellers så er hun veldig trivelig og presis å ha som lege. En lege som faktisk kan smile og det er ikke alltid å se hos en lege.

Flink lege som setter av tid når det trengs

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Lidija er en lege som jeg opplever som faglig dyktig og er effektiv.

Hun hjelper til slik at jeg som pasient får de råd og den hjelp som skal til for at min hverdag skal bli god.

Et stort pluss i margen for punktligheten, lite ventetid i forhold til avtaler.

For noen kan Lidija sikkert virke litt direkte, men for min del fungerer det helt utmerket!

Hun så oss og hjalp oss

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Hun presenterte seg selv, roet pasienter, var effektiv og tillitsvekkende og hjalp oss.