Legesenteret Mariero

Langflåtv 38 4017 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Mariero

kjip opplevelse hos lege

Lege: Magne Sigbjørn Økland Skrevet

Jeg hadde problemer med flass og generell smerte i hodebunn. Han tenkte seg om en liten stund også foreslo han at jeg kunne teste head&shoulders. Dette var etter å ha brukt flassjampoen man får på apoteket som opplyser om at man skal ta kontakt med lege om flassjampoen ikke fungerer. Da jeg nevnte dette for frisøren min ble hun selvsagt opprømt. Det at man ikke kunne bli henvist til en hudlege/spesialist er trasige greier.

Fantastisk lege!

Lege: Tore Hjortland Skrevet

-lyttende
- imøtekommende
- kunnskapsrik
- henviser videre dersom det er behov for det
- ærlig

Resten av personalet på Mariero Legesenter er også fantastiske, jeg kommer aldri til å bytte så lenge jeg bor i Stavanger

flott lege!

Lege: Lisbeth Økland Skrevet

Lisbeth Økland er empatisk, lyttende og observant. Hun er faglig dyktig, og legesenterets rutiner går på skinner. Har gått der i årevis, og er kjempefornøyd.

Fantastisk lege

Lege: Karen Christensen Skrevet

Utrolig kjekk lege. Lett å snakke med, flink å lytte og forståelsesfull. En du stoler på.

Har hjulpet meg psykisk som fysisk opp gjennom årene, og gruer meg til den dagen jeg må skifte lege.

Også veldig gode kunnskaper og råd.

Ventetid kan være litt lang på kontoret, men til gjengjeld føler jeg absolutt at legen tar seg tilstrekkelig tid til deg, og vell så det.

Kan til tider være utilgjengelig, men for meg personlig, har det sjeldent vært en ulempe

Veldig godt førsteinntrykk!

Lege: Tore Hjortland Skrevet

Første time hos ny lege. Er imøtekommende, hyggelig og vil først høre litt om meg. Forteller ham kort om meg, tidligere plager og hva jeg ønsker med besøket. Han lytter, kommer med råd og forslag til hvordan han tenker vi skal løse det jeg kommer med. Meget bra! En pluss at han er hyggelig og at han møter meg godt på første møte!