Legesenteret Mariero

Langflåtv 38 4017 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Mariero

Ærlegaste legen eg har hatt

Lege: Ruth Louise Midtgarden Skrevet

I tillegg til å svare ærleg og oppriktig på spørsmåla mine, er ho også samvittigheitsfull og omtenksam. For ein flott allmennlege!

Fantastisk lege

Lege: Karen Christensen Skrevet

Karen er empatisk og faglig dyktig. Den beste legen jeg har hatt.

Fantastisk og svært dyktig lege

Lege: Lisbeth Økland Skrevet

Lisbeth Økland er av den gode huslegetypen du alltid før hørte om. Er det viktig får du time på dagen, hun bruker god tid på pasienten, lyttende, empatisk, dyktig og videre henviser raskt. Er det behov, så ringer hun deg hjemme, får følelsen av at hun kjenner deg godt og at du er unik. Jeg er veldig glad for å ha henne som fastlege :) Kontor damene kan kanskje av og til være litt blidere....

Den beste legen jeg har!!!

Lege: Karen Christensen Skrevet

Karen er helt fantastisk! Har aldri møtt en så bra fastlege som henne, og jeg skal beholde henne så lenge som mulig!! :-)

En veldig flott lege

Lege: Tore Hjortland Skrevet

Synes Tore er en unik lege. Har aldri vært så fornøyd med noen lege før. Han tar seg god tid, selv når han har det travelt. Han tar meg på alvor, og en føler virkelig at han bryr seg. Måtte bytte fastlege på grunn av flytting, og savner Tore veldig. Beholdt han i et år etter flyttingen, fordi jeg var så fornøyd. Selv om jeg måtte kjøre over 3 timer til hver legetime.