Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Profesjonell, trygg og kunnskapsrik. Best i Norge:)

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Øvre øyelokk/Hals og ansiktsløft

Jeg er kvinne på 62 år. Etter nøye vurderinger valgte jeg Cosmo Clinic og ble operert av Hilde Bjærke i Mai 2021. Nå har det gått over 4 mnd, arrene er usynlig og det er ikke mulig å se at jeg er operert, selv om tunge øyelokk og dobbel haken er forsvunnet. Hun har utført en fantastisk jobb. Har bare godt å si om denne klinikken og anbefaler de på det sterkeste.

Seriøs, kunnskapsrik og dyktig

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

God informasjon på første time, med grundig gjennomgang av alternativet. Fikk se mye før/etter bilder fra tidligere kunder.
Fikk utført panneløft med meget godt resultat. Panne, øyne og øvre del av ansiktet ble 15 år yngre. Profesjonelt gjennomført. Holdt meg innendørs en uke, men kunne begynne med hjemmekontor allerede dagen etter inngrepet.
Veldig fornøyd og glad jeg gjorde inngrepet.

Hals og ansiktsløft

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Etter mange runder og anbefaling av en venn ble ikke valget vanskelig. I og med at dette er i ansikt så må man trene lenge for å være trygg og kunne gjøre en god jobb slik som Hilde har gjort. Det ble fantastisk og jeg klarte ikke holde tårene tilbake ved første kontroll. Jeg reiste fra Tromsø for å gjøre dette hos den beste. Tusen takk Hilde du har gjort en strålende jobb og det ser fantastisk ut. Har ikke hatt noe problemer eller vondt etterpå.

Trygge hender

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

En veldig kunnskapsrik kirurg. Man føler seg veldig trygg og forstått hos legen Thomas Berg. Du kan være sikker på at du får det resultatet du ønsker. Anbefales sterkt!

Proff service med fantastisk flott resultat!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Brystene mine har alltid vært små, men faste. Etter mine to barn kom til verden mistet brystene form og volum Jeg hadde lenge tenkt på bryst implantater, men tok meg aldri tiden til å undersøke dette ordentlig helt til min nærmeste venninne utførte et bryst økning. Resultat hennes ble fantastisk fint.

Jeg ble anbefalt Thomas Berg og kom på en konsultasjon hos han i april. Han tok seg god tid til å høre på mine krav, ønsker og forventninger. Han var ærlig og anbefalte meg hva han syntes passet best for mitt brystvev og figur. Jeg fikk god informasjon om valg av proteser og hvordan det ville være på operasjonsdagen og tiden etterpå. Siden jeg er vinglete og kravstor av meg var jeg også på annen gangs konsultasjon for å få enda flere svar på mine spørsmål. Jeg fikk en god ide om hvordan brystene mine ville komme til å se ut etter operasjon (bilder). Jeg hadde bestemt meg og utførte operasjonen.

Operasjonsdagen ble jeg tatt imot som en dronning! Utrolig bra service og jeg følte meg i trygge hender fra jeg kom til jeg dro. Etter operasjonen ble jeg også fulgt opp av Thomas. De første 3 dagene måtte jeg ta det helt rolig og det gikk så fint.

Det har gått 4 mnd. nå og jeg var på 3. mnd kontroll hos Thomas i august. Jeg angrer ikke et sekund. Angrer bare på at jeg ikke har gjort dette før. Jeg er superfornøyd med resultatet. Brystene mine er perfekte for min kropp og størrelse og de er så naturlige! Ingen kan se at jeg har gjort noe, de er bare mer struttende og fyldige! Jeg føler meg enda mer sexy og kvinne igjen! Følelsen av å kunne gå med en kjole uten at de henger som flate pannekaker er helt fantastisk.

Takke være Thomas og hans måte å ta meg imot, formidle og støtte opp der jeg var usikker. Jeg kan virkelig anbefale Thomas på det sterkeste! Han er blid, hyggelig, tar seg tid til deg og det gjør ingenting om du vil konsultere med han mange ganger. Det er viktig for han at du blir fornøyd og det er JEG! Tusen takk Thomas, jeg er så stolt over de fine brystene mine!