Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Veldig godt ivaretatt

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Har vært hos Hilde å tatt nedre ansikt og halsløft. Er såååå fornøyd både med resultatet og alt før og etter. Føler meg 15 år yngre. Alt er så ryddig å greit. Hun fikk meg både til å føle meg trygg og veldig godt ivaretatt. Tusen takk. Jeg har allerede bestilt panneløft hos Hilde.

Meget dyktig og sympatisk kirurg

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg fikk fjernet silikonbrystene samtidig som jeg tok et brystløft hos Dr. Thomas Berg. Jeg i flere år hatt lyst tilby gjøre dette, men var redd for hvordan resultatet ville bli. Jeg fikk anbefalt Thomas og etter veiledning og råd fra han ble vi enige om å fjerne silikonet og samtidig ta et brystløft. Jeg ble svært positivt overrasket over resultatet og har vært veldig fornøyd i ettertid. I tillegg til å være en svært dyktig kirurg er Thomas tillitsvekkende, trygg og sympatisk. Jeg fikk god oppfølging både før og etter operasjonen. Jeg kan på det varmeste anbefale Thomas og Cosmo klinikk.

Kompetent og trygg

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Jeg har utførte et hals-løft og et nedre ansiktsløft i samme operasjon. Jeg er svært fornøyd med det naturlige resultatet. All informasjonen jeg mottok innen operasjonen var korrekt og etter min erfaring ble operasjonen heller mindre belastende enn informasjonen gav utrykk for. Jeg opplevde både T. Bjærke og hans kolleger som omsorgsfulle og profesjonelle. Generelt har jeg kun positive opplevelser og operasjonen medførte heller ingen komplikasjoner.

Dyktig og ivaretakende

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg fyller 60 i år og gaven til meg selv var å endelig gjøre noe med dobbelthaken som har plaget meg i tretti år. Etter å ha lest anmeldelsene på legelisten valgte jeg kirurg Hilde Bjærke, noe jeg er svært glad for. Får stadig høre at jeg ser yngre ut og spørsmål om hva som har skjedd. Det er ikke mulig å se at jeg er blitt operert. Resultatet ble kjempebra, og arrene er usynlige. Jeg grudde meg til operasjonen, da jeg tidligere er blitt svært syk av narkose. Dette informerte jeg om på forhånd, og dette ble tatt hensyn til. For første gang våknet jeg etter en narkose og følte meg i fin form. Jeg har heller ikke hatt smerter etter operasjonen. Den andre dagen hadde jeg en liten blødning på halsen, og var derfor innom for sjekk og fikk hjelp med dette. Jeg følte meg svært godt ivaretatt både før, under og etter operasjonen. Hilde Bjærke ga god informasjon og var lett å få tak i på telefon da jeg hadde spørsmål etter operasjonen. Jeg opplevde alle ved Cosmo Clinic som svært serviceminded og anbefaler dem varmt! Hilde Bjærke er en svært dyktig kirurg.

Helt fabelaktig

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg er strålende fornøyd etter brystoperasjon der gamle implanter ble fjernet og nye satt inn. Alt fra konsultasjon før, på operasjonsdagen og etterkonsultasjonen gikk super fint og enkelt. Jeg fikk svar på alle mine spørsmål, god veiledning og er super glad for de nye brystene mine. Legen Thomas Berg viste kunnskap, omtanke og etterlevde mine ønsker om de nye brystene. Han er svært hyggelig og behagelig person som bryr seg om pasienten og resultatet. Jeg vil anbefale han til alle som vurderer en brystoperasjon.