Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Best i sitt fag!

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Halsløft og ansiktsløft – juni 2021.

Målet mitt var å finne en kirurg som kunne gi meg et naturlig og «uoperert» resultat. Etter en lang prosess med grundig research falt valget på dr. Hilde Bjærke og Cosmo Clinic.

Hilde er profesjonell, faglig dyktig og ærlig. Hun har i tillegg en behagelig og imøtekommende personlighet, og jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Så langt er jeg super fornøyd med resultatet og gir Hilde mine beste anbefalinger. Dette er en kirurg som kan faget sitt!

Toppkarakter!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Fra første stund følte jeg meg godt ivaretatt av alle jeg har vært i kontakt med hos Cosmo Clinic, men Thomas Berg får full score på alle punkter. Faglig dyktig, behagelig fremtoning og forståelsesfull for mine ønsker og behov for kirurgi. Nå tre måneder etter brystreduksjon og løft er jeg klar til å møte sommerferie og bikinitid med langt bedre selvfølelse og holdning enn før takket være Thomas og Cosmo.
Anbefales varmt!

Godt ivaretatt og meget fornøyd!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg ble godt ivaretatt og er meget fornøyd med hele prosessen.

Fikk god informasjon, ble godt fulgt opp både før, under og etter operasjonen. Følte meg hele tiden trygg!

Thomas er svært nøye, ærlig og svært opptatt av et godt slutt resultat.

Jeg fjernet silikon og tok brystløft, og er overrasket over hvor godt resultater ble!

Kan på det sterkeste anbefale denne klinikken og Thomas Berg

Jeg er super fornøyd

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Tusen takk Dr.Tomas Berg for et fantastisk resultat etter operasjonen. Jeg tenkte i flere år å gjøre denne operasjonen, men turte aldri å gjøre det. Til slutt bestemte meg for 6 månder siden. Jeg hadde veldig stor og stygg mage. Etter full bukplastikk med muskel mage oppstramming, fikk jeg veldig flott resultat, mye bedre enn jeg hadde for ventet. Dr. Tomas er kjempe flink, hyggelig og dyktig kirurg. Jeg fikk nok informasjon før operasjonen og bra oppfølging etter. Neste operasjonen, blir bare Tomas Berg. Jeg anbefaler cosmo clinic og Dr. Tomas Berg.

10/10- En fantastisk kirurg!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg operert puppene mine hos Dr. Thomas Berg på Cosmo Clinic i mars 2021. Dette var noe jeg hadde vurdert til og fra jeg var 17 år. Jeg hadde tubulær form på brystene og dette var et stort kompleks for meg. Det var en vanskelig «prosess» å bestemme meg for å legge inn silikon. Jeg var redd for at de skulle kjennes harde ut. At resultatet ikke ville bli bra med mitt utgangspunkt, at jeg skulle kjenne at jeg hadde noe fremmed i kroppen min. Jeg var også veldig redd for komplikasjoner og at jeg ikke skal kunne komme til å amme i fremtiden.
I februar hadde jeg konsultasjon på Cosmo Clinic og valgte Dr. Berg da han hadde gode omtaler og erfaring med å operere tubulære bryster. På timen følte jeg meg tygg på at jeg ble sett og hørt. Dr. Berg forsikret meg om at resultatet ville bli bra og at størrelse og type implantat skulle se naturlig ut til min kropp. På grunn av den tubulære formen ble jeg anbefalt å hente litt fett fra lårene å sette inn i nedre del av brystene. Dette var så de ville se og føles mest naturlige ut. Det ble også anbefalt å gjøre en areolaoppstramming ettersom de «bulet» litt. På operasjonsdagen ble jeg møtt av koselige sekretærer, anestesi og operasjonsteam. Jeg følte meg trygg hele veien. Under operasjon ble det lagt inn 375 g motiva ergonomix over muskelen + fetttransplantasjon, og areolaoppstramming. I tiden etter operasjon var Berg alltid tilgjengelig på telefon, og til og med face time dersom det skulle være noe.
Til deg som lurer på å ta silikon, anbefaler jeg å bestille en konsultasjon hos Dr. Berg og cosmo Clinic. Nå har det gått over 3 mnd og jeg er så fornøyd. Puppene er faktisk perfekte og jeg hadde aldri drømt om at det skulle kunne bli så bra med mitt utgangspunkt. Det å velge å fikse på eget utseende skal ikke være en lett avgjørelse, men jeg er sikker på at Dr. Berg vil hjelpe deg å oppnå det du ønsker. Mange sier at plastisk operasjoner ikke fjerner komplekser, men det har det gjort i mitt tilfelle. Jeg føler meg mye mer vel i min egen kropp, takket være kompetansen til Dr. Berg og de andre som jobber der. Et annet tips er å sjekke ut cosmo Clinic og Motivaimplants på Instagram. Hos Dr. Berg er man uten tvil i trygge hender.