Cosmo Clinic AS

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Suveren

Lege: Jacob Berg Thomassen Skrevet

Dr Thomassen hadde ansvar for min aller første narkose. Jeg var fryktelig nervøs, men han håndterte uroen min suverent, med godt humør og beroligende informasjon. Jeg våknet opp smertefri og opplevde ikke noe ubehag i det hele tatt. Ble nesten litt skuffet andre gang jeg skulle opereres på Cosmo Clinic og det var en annen anestesilege der (flink hun også, forøvrig)

Meget dyktig

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Jeg fikk utført endoskopisk panneløft av Tomm Bjærke og er veldig fornøyd, både med rådgivning og opplevelse ved operasjon og oppfølging. Jeg fikk mindre hevelser og blåmerker enn forventet og resultatet er svært naturlig og har gitt meg et friskere og mer våkent uttrykk - akkurat slik jeg hadde håpet på og blitt forespeilet. Jeg opplevde Tomm som en en svært seriøs og dyktig kirurg og kan anbefale ham til alle som vurderer å få utført plastisk kirurgi i ansiktet.

Dyktige fagfolk

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Voksen kvinne som har tatt ansikt og halsløft på Cosmoclinic november 2020. Hilde Bjærknes var kirurgen. Operasjonsteamet var proffe.
Dette var en flott opplevelse fra første konsultasjon til etter operasjon. Alle ansatte var svært imøtekommende og dyktige.
Operasjonen er vellykket og jeg har fått god oppfølging der jeg har hatt spørsmål.
Hilsen sykepleier

Profesjonell og trygg

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg ble operert på Cosmo Clinic av Dr Hilde Bjerke i høst. Jeg tok ansikts og halsløft samt laser under øynene. Jeg er strålende fornøyd med resultatet. Det samme gjelder for panneløft som jeg tok høsten 2019. Jeg ble ivaretatt på best mulig måte under hele prosessen - som igjen gjorde at jeg følte meg trygg. Tusen takk til Hilde og teamet på Cosmo Clinic. Anbefaler dere på varmeste.

Trygg og god klinikk

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg ble operert av Hilde Bjærke for to uker siden på cosmo Clinic, der tok jeg panneløft og laser behandling under og på siden av øynene. Rynkene og sinna rynka I panna er borte samt posene og rynkene under øynene er også forsvunnet. Jeg ser minst ti år yngre ut, jeg er kjempe fornøyd med resultatet.