Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Trygg og god klinikk

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg ble operert av Hilde Bjærke for to uker siden på cosmo Clinic, der tok jeg panneløft og laser behandling under og på siden av øynene. Rynkene og sinna rynka I panna er borte samt posene og rynkene under øynene er også forsvunnet. Jeg ser minst ti år yngre ut, jeg er kjempe fornøyd med resultatet.

Kunstner i sitt yrke

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg ble operert på Cosmo Clinic av Dr. Hilde Bjærke for ett par dager siden. Jeg tok en ansikts og halsløft. Allerede dagen etter operasjonen ser jeg at resultatet er over all forventning! Jeg kan nesten ikke tro at denne operasjonen kunne få meg så fin :) Hilde og teamet på Cosmo gjør alt for å gjøre en trygg, og her blir en veldig godt ivaretatt. Jeg anbefaler Dr. Hilde Bjærke og Cosmo Clinic på det aller varmeste. Tusen takk Hilde for dine magiske hender, som tryllet bort 10-15 år fra ansikter mitt!!

Trygt - ivaretatt

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Fantastisk omsorg og mottagelse, både før-under og etter operasjon. Her blir man virkelig ivaretatt. Jeg er mer enn superfornøyd. Anbefales på det sterkeste. Jeg skal tilbake 👌🏼

Svært profesjonell

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg har tidligere fått utført en mini ansiktsoperasjon på en annen klinikk, slik at jeg har mulighet for å sammenligne de to stedene. Jeg fikk nå utført en lignende operasjon, men med fettsuging av hake, samt oppstramming. Hilde Bjærke fortalte tydelig i forkant hva som ville bli resultatet av hennes operasjon og anbefalinger, og hvordan hun ville utføre den. Resultatet er strålende. I tillegg har hun korrigert mindre heldige ting under den tidligere operasjonen jeg hadde hatt. Jeg er veldig fornøyd, og vil absolutt anbefale henne videre. Stingene er blitt nærmest usynlige etter kun 2 uker, og jeg er tilbake i jobb. Hilsen en "yngre" pasient.

Den beste på facelift

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Fikk henne anbefalt som den beste på sitt område, i Norge.
Hun er blid, trygg, behagelig og faglig veldig dyktig.
Fikk masse informasjon og følte at jeg ble tatt vare på.