Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Den beste på facelift

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Fikk henne anbefalt som den beste på sitt område, i Norge.
Hun er blid, trygg, behagelig og faglig veldig dyktig.
Fikk masse informasjon og følte at jeg ble tatt vare på.

Proffesjonell og trygg

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg ønsker å skrive om min opplevelse som er utelukkende positiv av Cosmo Clinic og Dr. Hilde Bjærke. Jeg hadde en ansikts og halsløft og er utrolig fornøyd med resultatet og min opplevelse. Jeg fikk veldig lite blåmerker og kunne være på jobb allerede etter to uker. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fremdeles ser ut som "meg" og får nå etter tre uker høre at jeg ser mye yngre ut og at resultatet ser veldig naturlig ut. Jeg ble veldig godt ivaretatt og følte meg helt trygg gjennom hele prosessen. Operasjonen er dyr, men absolutt verdt pengene. Jeg anbefaler Dr. Hilde Bjærke og Cosmo Clinic på det aller varmeste.

Kirurg i toppklasse!

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Dr. Bjærke utførte en operasjon i ansiktet mitt, med nydelig resultat. Hun er svært hyggelig og forklarer alt slik at man virkelig får følelsen av å «være med» på prosessen. Jeg anbefaler henne og Cosmo Clinic på det varmeste.

Trygg og seriøs

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Tomm Bjærke kunne ikke gjort opplevelsen min bedre. Jeg følte meg hørt, sett og forstått hele veien, samtidig som jeg fikk all informasjonen som trengtes. Jeg følte meg utrolig trygg før, under og etter operasjon. Han tar seg god tid og får deg til å føle deg som eneste pasienten hans. Han er tilgjengelig etter operasjon til alle døgnets tider for alle spørsmål. Bjærke er en fantastisk kirurg, og jeg er glad jeg reiste for å dra til han fremfor å gjøre det lettvint. Jeg anbefaler han og Cosmo clinic på det varmeste. Både han og alle de ansatte var fantastiske fra start til slutt.