Robrygga Legekontor

Telefonnummer74 22 65 2074 22 65 ...
Canninggata 4 7800 Namsos

Siste vurderinger av behandlere ved Robrygga Legekontor

Tar deg seriøst, lytter og får deg til å føle deg trygg.

Lege: Jon Frode Tranaas Skrevet

Han tar seg god tid til å lytte og se deg som pasient. Han tar deg på alvor og finner ut av helseplagene, henviser til spesialist dersom det er nødvendig for en fullstendig utredning. Jeg har aldri hatt noen bedre lege, og har fått fantastisk god hjelp.

faglig dyktig og omsorgsfull

Lege: Jan Laugen Skrevet

hatt samme lege siden første svangerskap, og før fastlegeordningen trådde i kraft. Blir møtt med kunnskap og forståelse, om han er usikker på diagnose henviser han fort til spesialist, eller avtaler oppfølging.
Kommer inn til avtalt tid, og på legevakt er det svært sjelden ventetid. Ungene har hele tiden blitt møtt med en lege som bryr seg, og som tar seg tid til å høre på de.
Takket være han har også folk med hudsykdommer et alternativ i Namsos, da han sto på for å få hit hudlege :-) og han selv oppdaterer seg på nye medisiner innfor samme område.

Ord kan ikke beskrive ham!

Lege: Morten Joakim Hofstad Skrevet

Jeg var på legevakt i Namsos da min sønn hadde veldig høy feber som vi ikke klart å få ned.
Det visste seg at han hadde CRP på 168. Legen undersøkt sønn min grundig, jeg har aldri vært til noen doctoren som undersøkt ham så grundig. Han var så engagasjet og snakket med min sønn hele tiden.
Vi fikk en sterk AB kur for å begynne med, og hvis feber ikke ga seg om 3 -4 timer skulle vi ta kontakt igjen.
Han er så greit og dyktig, omsorgsful og samtidig jordnær.
Takk skal du ha Dr. Hofstad

Rett og slett fantastisk!

Lege: Mari-Ann Geving Skrevet

Dette er en lege som tar deg seriøst. Du blir møtt med trygghet, forståelse og et smil! Du føler deg alltid velkommen, og at hun bryr seg om deg, og vil ditt aller beste i alle situasjoner. Alle fastleger etter jeg flyttet fra byen har vært en skuffelse i forhold.
Jeg har aldri vært mer fornøyd med en lege, og følt meg mer ivaretatt.
Har bare gode og fantastiske ting å si!

Namsos beste lege :)

Lege: Svenn Morten Iversen Skrevet

Har alltid hadd Iversen som min fastlege, og både mor, far og søstra mi har brukt han.
Uansett hva det er som er feil med en av oss, så tar han seg av det med et smil. Har aldri sett og opplevd en bedre lege, og når jeg selv får barn en dag, blir selvfølgelig mine barn også satt til ham! :)