Robrygga Legekontor

Telefonnummer74 22 65 2074 22 65 ...
Canninggata 4 7800 Namsos

Siste vurderinger av behandlere ved Robrygga Legekontor

Byens beste fastlege

Lege: Svenn Morten Iversen Skrevet

En dyktig og respektfull lege som tar seg tid til å lytte til hva du har og si. Er han i tvil er han flink til å videresende deg i motsetning til andre leger jeg har møtt. Gjør ingenting at det er litt ventetid, da du vet at folk blir ivaretatt på en fin måte. Byens beste lege.

Faglig Dyktig og meget folkelig

Lege: Jan Laugen Skrevet

Tar seg veldig godt av det menneskelige hos meg som pasient , høy kompetanse og meget dyktig til å stille diagnose. Meget presis både på tid og nøye oppfølging . Er veldig takknemlig for å ha Jan Laugen som fastlege for meg og min familie :)

Fantastisk!

Lege: Mari-Ann Geving Skrevet

Mari-Ann Geving er helt fantastisk! Helt klart en lege som gjør pasienten trygg og komfortabel. Hun er den beste legen jeg har vært til. Hun er grunnen til at jeg skal bli lege.

En super fastlege!

Lege: Jon Frode Tranaas Skrevet

Har hatt Bobben som fastlege i mange år,selv også etter jeg flyttet fra Namsos.
Han har alltid tid og ringer opp som avtalt.Bobben er veldig fling med både voksne pasienter og ikke minst små barn,han utstråler trygghet.

Grei kar

Lege: Morten Joakim Hofstad Skrevet

Føler jeg blir hørt og tatt vare på, kjempe grei og snill kar. Ventet noe litt men men verdt det når legen gjor først jobben sin orgentlig og bryr seg om sine pasienter :)