Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Kalfaret Legesenter DA

Sånn passe

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Alltid rask time, lett å kommunisere med og flink til å forstå. Jeg opplever også at han glemmer bort henvisninger og etterspørsler, og jeg har måttet kontakte han mange ganger om samme tema. Virker som han vimser litt eller gjerne har litt for mye på tapeten samtidig, og det skulle gjerne forbedret seg. Men bortsett fra det, en helt ok fastlege som gjør jobben sin :-)

Lite sympati

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Skrivet mye på digitalt konsult eller snakket mye på besøket med liten hjelpe i virkeligheten.
Kunne vente lang for å få undersøkt på hennes kontor.

Trygg og hyggelig

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Thomas er trygg og hyggelig. Jeg opplever at han ser meg og tar meg på alvor. Alltid kort ventetid for å få legetime hos han!

Fra god til negativ og ufin.

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Jeg har hatt Wensaas som fastlege i mange år og har sett en negativ utvikling hos ham, noe som er beklagelig da jeg opplevde ham som en god lege de første årene. Ønsker du behandling og oppfølgning, ikke bruk denne legen! Etter at Wensaas ble tillitsvalgt for legene i Bergen har han helt klar mistet grepet om sine pasienter og har alt for mye å gjøre. Jeg har spurt om å bli henvist til flere undersøkelser men Wensaas blir avvisende og direkte ufin. Kommer man opp i problemer med feks. NAV blir han helt paralysert og "sitter på hendene" i stedet for å hjelpe. Legger alt ansvar for eventuelle feil over på pasientene sine. Anbefales dessverre ikke.

Direkte, samt stiller spørsmål

Lege: Asima Nazly Janjua Skrevet

Første gang jeg treffer denne legen. Hun stiller mange spørsmål, og prøver å finne ut hvorfor du sliter med det du sliter med. Skriver ikke bare ut medisinen, selv om jeg fikk det jeg ønsket. Prøver å finne ut av problemet ditt, og det setter jeg stor pris på.