Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Bodin Legekontor

Fantastisk tvers igjennom

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Stian er en svært dyktig lege både når det gjelder fysisk og psykisk sykdom. Han har både humor når det passer seg og er seriøs når det gjelder. Når jeg har følt meg dum fordi jeg ikke forstår min egen sykdom har han normalisert det til å faktisk adressere symptomer til et reelt sykdomsbilde og diagnose slik at jeg kunne løfte blikket og jobbe for å få en bedre livskvalitet MED sykdom samt henvist videre hvis han mener egen kompetanse ikke er tilstrekkelig på et område. Opplever at Stian handler ut fra hva jeg tenker uten å måtte si alt med ord. Aldri hatt en bedre fastlege!

Rask å god behandling

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Flinke sekretærer. Lite ventetid. Blir hørt. Kommer rask igjennom telefonen. Papirarbeid blir skrevet kjapt og blir sendt raskt.

Flott lege som er grundig i sine undersøkelser.

Lege: Torfinn Endresen Skrevet

Føler meg hørt og sett som pasient. Grundig i sine undersøkelser, og tar heller en prøve for mye enn en for lite.
Også flott oppfølging av mine to barn.

Denne fastlegen har hjulpet med utrolig mye.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Denne fastlegen har hjulpet med utrolig mye. Fra de enkleste ting som injeksjoner til god råd og veiledning gjennom vanskelige tider. Tusen takk !

Beste legen i Salten

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Har hatt Stian som fastlege i 15 år nå. Forståelsesfull og støttende lege som ser hele deg. Bor nå på fauske, men kommer aldri til å bytte fastlege. Anbefaler alle å ha Stian som fastlege.