Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Bodin Legekontor

Dyktig lege

Lege: Torfinn Endresen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Torfinn Endresen. Han er dyktig på flere fagområder, og jeg har erfart at han tar meg som pasient på alvor og følger meg opp når det er nødvendig.

Bra lege

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Uansett hva det jeg kommer med svarer han med respekt og godt humør, selv på litt sånn halv "dumme" spørsmål. Fantastisk med unger. Opplever at han velger å være ekstra grundig når du først er kommet. Spør om det er flere ting som han skal se på når jeg/barna har tatt opp problemet vårt. Flink å si konkret når vi skal eventuelt ta på nytt kontakt med lege/legevakt hvis det er noe som skal sees litt ann. Har ikke tenkt å bytte med det første.

Uinterresert i pasienten

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Han bedriver mekanisk kontorarbeid. Under samtaler og hvis telefonen ringer blir man sendt rett på dør, uten noen forklaring. Telefonen er alltid viktigere enn pasienten.
Når han anbefaler en pasienet en medisin, er han aldri interresert i å sjekke om pasienten trenger en annen dosering enn den først anbefalte. Oppfølging av pasienten er et fremedord for han.

Føler meg trygg

Lege: Torfinn Endresen Skrevet

Folkelig og dyktig lege som tar seg tid når man kommer. Lett å prate med. Vil ha ham lenge:)

Flink lege

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Har hadd Karin til fastlege i mange år, det første året jeg hadde henne syntes jeg hun var litt arrogant, men etterhvert da vi ble bedre kjent følte jeg at jeg alltid ble tatt på alvor av henne, hun undersøker godt, samt at hun nøler ikke med å sende henvisning videre. En veldig hyggelig lege.

Det eneste minuset er at noen av legesekeretærene er veldig sure, samt at det kan være meget vanskelig å få kontakt på telefon med kontoret.