Bodin Legekontor AS

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av Bodin Legekontor AS

Anbefaler ikke denne fastlegen.

Lege: Lisa Bøckmann Skrevet

For det første er det utrolig vanskelig å få en time hos henne og når jeg først har vært hos henne, så ender det opp med at jeg forlater kontoret med tårer i øynene. Føler ikke jeg blir tatt på alvor, og det virker som hun helst ikke vil bruke så veldig lang tid på pasientene sine. Det har blitt slik hos meg at jeg enten drar på legevakta eller ta direkte kontakt med sykehuset om det skulle være noe.

Trygg og god lege

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Denne legen kan jeg absolutt anbefale 🌹 sjelden lang ventetid på time. Lytter og er litt streng på en god måte.. om det trengs

Flink lege

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Karin Nilsen har vært min fastlege i mange år. Hun tar seg tid og henviser videre der det trenges. Jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege.

Ikke anbefalt

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Kan ikke anbefale legen. Ikke grundig nok og
nok obs på helse. Kunne være hyggelig men travel og ikke lydhør nok for det som ble sagt og behov. Anbefaler ikke hvis en trenger god dialog og bli tatt på alvor og ønsker fastlege som hjelper til å ta vare på helsen

Nøye og kunnskapsrik.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Stian Holmvik er en fantastisk lege som er meget imøtekommende, dyktig og nøye- uansett hva problemet måtte være. Han ser hele mennesket, og man føler seg godt ivaretatt- både medisinsk og psykisk. I love this guy!