Bodin Legekontor AS

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av Bodin Legekontor AS

Beste fastlegen jeg har vært borti

Lege: Lisa Bøckmann Skrevet

Er utrolig fornøyd med Lisa. Hun har mye empati, humor og tar heller en prøve for mye for å være helt sikker. Det føles trygt og jeg har stor tillitt til henne!

Dårlig erfaring

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Fikk et godt førsteintrykk. Smilende og hyggelig. Men ettersom minuttene gikk, fikk hun det travelt. Hun kunne ikke la meg snakke ferdig, undersøkte ikke grundig nok, bagateliserte smertene mine og avfeide mine behov. Det var skuffende nok å gå ut fra legekontoret hver gang med følelsen av å ikke bli hørt eller tatt seriøst, så nå har jeg endelig byttet fastlege.

En helhetlig lege

Lege: Torfinn Endresen Skrevet

Torfinn kan jeg på det varmeste anbefale! Har hatt han som fastlege i 10år snart hvor han møter meg som pasient i en helhetlig personsentrert pleie ved vært møte. Jeg opplever at han tar seg tid, er nøye, presis og medmenneskelig i de vurderinger som har vært gjort opp mot min helse. Trygghet, kunnskapsrik, kompetanse, løsnings orientert og medmenneskelig er ord jeg assosierer med Torfinn.

Anbefaler ikke denne fastlegen.

Lege: Lisa Bøckmann Skrevet

For det første er det utrolig vanskelig å få en time hos henne og når jeg først har vært hos henne, så ender det opp med at jeg forlater kontoret med tårer i øynene. Føler ikke jeg blir tatt på alvor, og det virker som hun helst ikke vil bruke så veldig lang tid på pasientene sine. Det har blitt slik hos meg at jeg enten drar på legevakta eller ta direkte kontakt med sykehuset om det skulle være noe.

Trygg og god lege

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Denne legen kan jeg absolutt anbefale 🌹 sjelden lang ventetid på time. Lytter og er litt streng på en god måte.. om det trengs