Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Bodin Legekontor

Tidenes fastlege

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Faglig sterk lege som tar sine pasienter på alvor. Føler meg alltid hørt, sett og godt ivaretatt hos ham. Fantastisk lege!

Flott lege, flott menneske!

Lege: Lisa Bøckmann Skrevet

Jeg kjenner meg trygg og ivaretatt med Lisa som min fastlege. Har en medmenneskelig tone med meg som pasient og jeg føler meg aldri til bry.
God faglig kunnskap og ikke redd for å ta en undersøkelse for mye, for å utelukke noe.

En av de få ikke-arrogante leger jeg har hatt.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Pga flytting måtte jeg dessverre endre fastlege, men de få gangene jeg var hos ham opplevde jeg ham som lyttende og en som bryr seg om pasientene sine. Ikke alltid jeg fikk løst problemet, men det var ihvertfall et veldig imøtekommende legekontor.

Dårlig tid og ser ikke pasienten

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Hun har alltid dårlig tid og ser bare rett gjennom meg, jeg følte meg alltid misforstått og bare var i veien. Flere ganger jeg har vært på gråten etter legebesøkene... Endelig fått byttet til en annen fastlege.

Fantastisk tvers igjennom

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Stian er en svært dyktig lege både når det gjelder fysisk og psykisk sykdom. Han har både humor når det passer seg og er seriøs når det gjelder. Når jeg har følt meg dum fordi jeg ikke forstår min egen sykdom har han normalisert det til å faktisk adressere symptomer til et reelt sykdomsbilde og diagnose slik at jeg kunne løfte blikket og jobbe for å få en bedre livskvalitet MED sykdom samt henvist videre hvis han mener egen kompetanse ikke er tilstrekkelig på et område. Opplever at Stian handler ut fra hva jeg tenker uten å måtte si alt med ord. Aldri hatt en bedre fastlege!