Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Beste legen

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Apold er en fantastisk lege.Alltid lyttende og forståelsesfull.Tar alle små og store problemer på alvor og hun har i tillegg en fantastisk personlighet.En lege man blir veldig glad i og veldig redd for å miste.

Dyktig men....

Lege: Endre Solvi Skrevet

Joda, han er ganske dyktig, - men når det gjelder sekretærene der.... jeg snakket med en av de over telefon ved et par anledninger for en tid tilbake og det var en meget sur (fra før jeg selv fikk åpnet munnen) sek. som svarte, og hun var lite hyggelig gjennom samtalen jeg hadde, - rett og slett en mindre hyggelig opplevelse, - hun har også vært ganske små-sur når jeg har vært på legekontoret, og i tillegg la jeg merke til at hun hadde skitne negler (!) (Sikkert vært å holdt på i jorda dagen før) da hun tok blodprøve av meg i fjor! Ekkelt! De andre legesek. er si som så, ikke akkurat som ved enkelte private lege sentere.... der jeg har opplevd å få et par smil iaf.... dette trekker mye ned, i tillegg til å ha en nettside som ikke er oppdatert (enda!!)

Den beste legen med det beste legeteamet på det beste legekontoret i byen

Lege: Endre Solvi Skrevet

Endre en lege det er lett å bli glad i. Han tar seg god tid til hver pasient uten at dette nødvendigvis går utover de andre på listen. Følger opp avtaler og henvisninger dersom ting tar tid og virker genuint interresert i pasentens ve og vel.
Ikke veldig opptatt av å skrive ut medisiner i hytt og gevær ei heller med sykemelding, men mener dette viser karrakter og vilje til å hjelpe uten at en nødvendigvis må holde sengen/sofaen neddopet.

Eneste minus er køtiden på telefon, men etter at de begynte med registrering via internett og SMS både i forhold til resepter og timebestillinger, går dette helt fint. Her kan du også gi en kort status om f.eks. endringer dersom medisin ikke fungerer så kan du neste dag hente ny resept eller får ny time. Har vært noen år ved Rosenlund Legesenter og kan ikke få fullrost personale og legene som arbeider der. Tror nok disse er håndplukket på øverste hylle alle sammen.

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Ann Margret Apold-Aasen har hvert min fastlege de siste 12 årene. Hun er alltid forberedt til timen, tar seg tid til og virker genuint interessert i pasientene sine.
Jeg føler jeg blir tatt på alvor, og godt ivaretatt av legen min.

Verdens beste lege!

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Apold ser hele deg som pasient, tar seg god tid,er grundig og gjør deg trygg som pasient. Flott å snakke med og sjekker ut ting nøye, åpen og tilgjengelig.Vakker rett og slett!