Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Hyggelig fastlege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Byttet til Novo legesenter på Råholt etter tull med timebestilling hos tidligere fastlege. Møtte en svært hyggelig lege som tok seg god tid, og ga grei tilbakemelding på de ting jeg tok opp. Anbefales til alle som trenger ny fastlege. Klinikken er nystartet på Råholt.

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Hyggelig, omtenksom, effektiv og har raske- og riktige svar føler jeg, på alt jeg spør om. Er han i tvil om noe, tar han umiddelbart kontakt med spesialist/sykehus og gir rask tilbakemelding. Han er også veldig flink til å holde tidsskjemaet. Han burde hatt flere enn 5 stjerner.

Det finnes ikke bedre lege

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Han er den beste fastlegen jeg har hatt noensinne. Tar alltid tid å høre på pasienten og til undersøkelse. Jeg får hjelp hver gang jeg kommer til ham. Stort kunnskap, alltid riktig diagnose og oppfølging dersom det er nødvendig. Anbefales på det sterkeste :)

Varm og dyktig

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Vi kom med en litt bekymret gutt på 3 år til legevakten. Han tok i mot oss og ikke minst gutten på en varm og blid måte. Fikk god informasjon og hjelp!

Dyktig og hyggelig.

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Denne legen er dyktig, empatisk og hyggelig lege. Spesielt flink kommunikativt med barn!

Han lytter og er god til diagnostikk. Henviser til relevant instans når det trengs.

Har lang akutt medisinsk erfaring!

Født og oppvokst i Norge.

Anbefales på det varmeste.