Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Jeg er heldig

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Er en av de beste legen jeg har hat. Han kan du komme til og snakke med om mere en det du satte opp om du hadde time for. Og det er godt å ha en lege som lytter til meg som pasient for jeg kjenner min kropp bedre en legen. Andre leger så for du bar beskjed om å bestille ny time..

Hold dere unna.

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Denne " legen' , er spydig og nedlatende. Han takler ikke pasienter som trenger litt ekstra tolmodighet pga psykisk sykdom.
Resepter kan du bare vente i evigheter på. Faste medisiner man har hatt i en årrekke, må man nå ha time , for å få.
Latterlig.. Han er den eneste i Ullensaker med ledig kspasitet på listene sine. Å det sier vel det meste.....
Usj...

Kjempe service

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Utrolig hyggelig og dyktig lege. Anbefales :)

Etter gang nummer 2 på legevakta i dag fikk jeg riktig behandlig

Dyktig og tar seg tid

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

En dyktig lege med et behagelig vesen som tar seg tid, og ser hele mennesket, ikke bare den enkelte plagen. Alle som får ham som fastlege er heldig! Aldri vært hos en lege som har tatt meg så på alvor som ham. Rett og slett fantastisk!

Hyggelig fastlege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Byttet til Novo legesenter på Råholt etter tull med timebestilling hos tidligere fastlege. Møtte en svært hyggelig lege som tok seg god tid, og ga grei tilbakemelding på de ting jeg tok opp. Anbefales til alle som trenger ny fastlege. Klinikken er nystartet på Råholt.