Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Den beste fastlegen

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Det er litt langt ventetid for å få time hos henne, men hver gang jeg er hos en vikarlege forstår jeg hvor bra Mahsa egentlig er. Hun vet om alle mine sykdommer og jeg stoler på henne.

Ikke så nøye..

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Denne legen er høflig, og hyggelig. Man kommer stort sett alltid inn til tiden. Men grunnen til at jeg velger å bytte lege, er at han ikke tar situasjoner alvorlig. Han tar ikke nødvendige prøver/henviser videre for å komme til bunns i ett problem, og resultatet er at man ikke føler seg trygg.

Hyggelig og flink

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Ingenting å utsette på legen. Hyggelig, seriøs og ryddig. Kan være håpløst å komme igjennom på telefon, så lønner seg å sende melding om time.

Dyktig

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

God samarbeid med andre leger, veldig oppmerksomt, høflig, gode diagnoser, akkurat riktig distans til pasienten.

Meget omsorgsfull og målrettet fastlege.

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt alvorlige problemer med helse i mange år. Jeg har aldri blitt møtt med så god oppfølging fra andre fastleger før. Jeg opplever nok at Mahsa, som andre, kan og må være effektiv, men hun later i alle fall til å ha meg som klient, i fokus. Jeg føler meg langt mer forstått enn jeg selv tillater meg. Jeg tar som oftest ansvar for alt mitt, også sykdom, hvilket jeg tror er vårt eget ansvar først og fremst.

Jeg er sjokkert over de verste kritikkene jeg finner om henne her, og mener det må bero på klientens eget ansvar også. Vi kan ikke forvente at leger skal kurere alt. Det er vår plikt å tilrettelegge for god helse i vårt eget hjem. Det er ikke min oppfatning at Mahsa kunne være kald eller uengasjert. Tvert imot. Men leger kan ikke redde mennesker fra seg selv, men kun støtte etter beste evne.

Jeg er opptatt av alternative metoder til legevitenskapens latterlige hegemoni, uten å ta noe for gitt der også, Mahsa har aldri kranglet med meg om slikt. Hun er legeutdannet og forholder seg til det. Men hun respekterer og støtter meg etter beste evne.

Jeg oppfatter Mahsa som en kunnskapsrik, og samvittighetsfull lege, som gjør en så god jobb som hun kan for meg som pasient. Og jeg anbefaler henne til alle som mener at de selv har det største ansvaret for sin egen helse.

Tusen Takk Mahsa.