Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Anbefales ikke!!

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Opplever at legen ikke følger opp prøvesvar, viser interesse eller er til å stole på.
Dårlig kommunikasjon og arrogant holdning opplever jeg ved konsultasjon.
Det er bra at han er lett å få time hos!!! Legekontoret har bra service.
Etter 8 år er vi i familien ferdig med denne legen.

Skinnet bedrar

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Vi har hatt Wehinger som fastlege for vår familie i ca 3 år. Joda han møter blikket ditt og virker interessert. Dessverre fungerer han ikke med så mye annet enn å henvise deg videre. Han er svært hoven som person, opptrer som om han har en fasit kun få sekunder etter at du kommer inn, og dette synet står han bastant på uten å ville lytte videre. Kan ikke anbefales til noen dessverre.

Godt fornøyd

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år. Svært godt fornøyd og får god hjelp. Har kronisk sykdom og blir henvist til de spesialister jeg trenger. Føler meg godt ivaretatt, lyttet til og blir tatt seriøst. Anbefales.

Eneste ønske er at hun skulle vært mer tilstede, slik at det hadde vært enklere å komme til hos.

anbefales ikke

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

En lege som ikke lytter eller tar en på alvor. Han Har en "hoven" holdning. Dessverre. Måtte alltid dobbeltsjekke om medisinene jeg fikk utskrevet passet med de andre medisinene jeg tok, da han ofte ikke sjekket dette.

Overkjørt som pasient

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Angret sårt at jeg byttet til denne legen. Medisinene jeg hadde gått på fast i 5 år var plutselig ikke bra og skulle minkes. Selv etter klare anbefalinger og jornaler fra smertepol. Følte meg ekstremt overkjørt.