Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Regnbuen Legekontor

Dyktig innen helhetsmedisin. Til å stole på,

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Stig A Bruset er en blid kar med øye for naturlig helse. Effektiv til å sende henvisning til spesialist, liten (kort) tid av gangen til sine pasienter. Kommer du 5 min forsent til timen, har han kun 15 min disponert tid til deg den dagen. (Tot.20 min I utgangspunktet, og dobbel time er umulig å få) Han er god på å sjekke ut tester/blodprøver. Og samarbeider med Bio.med. Lab1 I Oslo. Har hatt han som fastlege over 1 år, kjører over 8 mil en vei, så det sier mye om hans verdi, og kompetanse som lege. Bedre helse, er verdt pengene tilslutt. Bra oppfølging på timer, hjelp til å finne rett medisin/årsak og kur til plagene.

En lege som har mange baller i luften

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Stig Bruset er en lege som tar pasienten på alvor. Opplever litt dårlig tilgjengelighet da han har mange andre baller i luften. Dersom han ikke har kunnskapen selv så sender han deg videre til spesialist. Han ønsker å finne årsaken til sykdom/plager; ikke bare lindre symptomer.

Når man trenger en legetime raskt så får man time hos andre leger på kontoret. Har man tid til å vente noen uker så er det mulig å komme til Stig.

Aldri tid

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Det er veldig vanskelig å få time hos Stig. Stort sett får man time hos en av de andre legene som jobber der og noen av disse oppleves som både uprofesjonelle og lite kunnskapsrike.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Han er dyktig på å lytte og gi veiledning. Han er ydmyk nok til å sende meg til spesialister hvis han opplever at det er viktig. Han har et meget bra vesen som jeg har full tillit til

Flink lege

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Han er flink, men føler han er blitt mer overfladisk.vanskelig å få timer hos han. Får timer hos vikarer isteden.
Har fått mindre tid til pasienter.