Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Regnbuen Legekontor

Anerkjennelse

Lege: Haakon Henningsen Midha Skrevet

Du opplever å bli anerkjent og ivaretatt. I tillegg er han god på å se hele mennesket, og tar seg tid til deg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Haakon Henningsen Midha Skrevet

Jeg byttet fastlege til Midha i fjor, og endelig fikk jeg en lege som tok helsen min på alvor.
Han startet utredning med engang, og
Takket være han er jeg på bedringens vei, og jeg er så takknemlig.. Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Kvinne 32år

Fordomsfull og regelrytter

Lege: Haakon Henningsen Midha Skrevet

Jeg følte han var veldig forutinntatt når han hørte hva det gjaldt.

Følte veldig at han ikke hadde tillit til min vurdering av egen situasjon.

Dyktig og seriøs fastlege

Lege: Haakon Henningsen Midha Skrevet

Jeg har nylig byttet fastlege til Haakon og angrer ikke et sekund.

Jeg føler at min nye fastlege tar meg og min helse på alvor. Han kartlegger grundig og stiller krav ved å gi meg konkrete råd og tips til hva jeg selv kan gjøre for å bedre min egen helsesituasjon. Jeg føler meg sett og forstått hos Haakon.

Jeg har stor tillit til Haakons kompetanse og vurderinger og gir ham mine beste anbefalinger.

Kvinne 46

Man føler seg alltid sett og hørt

Lege: Haakon Henningsen Midha Skrevet

Haakon er en lege som jeg er takknemlig for å ha byttet til. Man føler seg sett og hørt. Tar deg på alvor, og møter deg alltid svært forståelsesfull uansett ærend man har hos ham.

Jeg syntes det er fint at han forteller og forklarer hva han kan og ikke kan hjelpe med, mtp regelverk, og kommer med andre forslag som kan passe meg like godt, om ikke bedre. Han er løsningsorientert og behjelpelig.

Han kan være noe forsinket, men når det er din tur er det ingen stress og han tar seg god tid til deg. Ventetiden er ikke all verden. Mine tidligere fastleger har også vært forsinket, så dette er noe man opplever uansett hvilken fastlege man velger å gå til.

Alt i alt en super lege som jeg varmt kan anbefale.