Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Beste fastlegen

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Utrolig fornøyd med denne legen. Empatisk, lytter og faglig sterk. Litt vanskelig å få time, men det er forståelig mtp dagens fastlegesituasjon. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Arrogant og lite behjelpelig

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Første inntrykket etter første lege besøk var at han er arrogant og ikke interessert å hjelpe. Fikk beskjed om å kontakte ett annet kontor for å få hjelp, det viste seg at det var helt feil og at fastlegen (han) skulle egentlig hjelpe meg. Vanskelig å prate med og vil bare ha meg fortest mulig ut av kontoret. Jeg var høflig og saklig.

Lite lyttende, tar forhastede konklusjoner

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Tok seg aldri tid til å bli kjent med meg som person eller pasient. Kom med svar på symptomene mine før han fikk sette ordentlig på det. Måtte krangle med han for å få en henvisning til spesialist (Noe hadde blitt anbefalt tidligere av en spesialist) Veldig lite imøtekommende. lytter ikke på det jeg sier, kommer bare med kommentarer som "det bare er sånn"

Vil ikke anbefale

Enestående

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Grundig i arbeidet, god på å følge opp, og effektiv i arbeidet. Har stor tillit til denne legen, og det er hittil den beste jeg har hatt. Lytter til det man forteller, og kommer med gode løsninger og forslag som fungerer over lengre tid.

Arrogant, lite imøtekomende

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Hilser ikke når du kommer inn, virker uinteressert og lite profesjonell i sin væremåte og kommunikasjon.Følte meg ikke ivaretatt og sliter litt med tillitten til denne legen.Kommer heretter til å takke nei til å bli henvist til denne legen hvis fastlegen trenger vikar.