MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Nøye og lyttende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Vi er veldig fornøyd med han som familie.
Han lytter og bryr seg.

Han gir råd om ansvar som pasient og hva som vil hjelpe deg til å bli bedre.

Veldig flink med barna!

Han burde få en ekstra stjerne for den servicen vi får ved skranken. Legesekretæren hans er super!

Dyktig og oppmerksom!

Lege: Fahim Latif Skrevet

En utrolig dyktig og hyggelig lege. Oppfattet at han tok god tid til meg, hørte på problemene og kom med løsninger og henviste meg vidre der det var behov. Virkelig et godt intrykk av han!

Trygg og lyttende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Anbefaler Fahim til alle som ønsker en lyttende og grundig lege. Jeg opplever at han tar seg tid til pasientene sine, lytter, gir gode råd og følger opp etter alle kunstens regler.

Beste jeg har hatt

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Utrolig bli, lyttende og forståelsesfull lege. Enkelt å få time. Annet personale er også meget behjelpelige med prøvetaking m.m

Tryggheten

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Det var skummelt å få en ny fastlege oppi min store kamp med psykiskhelse siden jeg var fornøyd med han jeg hadde, men Nadeem tok meg på alvor fra første stund. han satte av tid hver uke i noen uker for å bli kjent med meg for å vite hva slags hjelp han skulle gi meg. Det at han fikk meg inn på modum bad var en lifesaver. dette er nå tre år siden og han følger meg fortsatt godt opp og hjelper en med helse angst og SF får en bedre hverdag. Jeg kommer IKKE til å bytte han ut.