MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Jonas Sommer Skrevet

Allerede fra første legetime opplevde jeg Jonas som veldig imøtekommende og interessert i å finne de beste løsningene for meg som pasient. Jeg oppfatter han som en lege som ser helheten både fysisk og mentalt. Nå som han har permisjon har jeg fått møte vikar Liv. Jeg opplevde henne som en lege med de samme gode kvalitetene som Jonas.

Tar deg på alvor!

Lege: Fahim Latif Skrevet

Latif tar deg på alvor og du kan alltid føle deg trygg hos han. Han vil alltid hjelpe deg til de beste løsningene og er interessert i pasientenes ve og vel.
Det er mulig å få raskt time.

Lyttende og respektfull.

Lege: Jonas Sommer Skrevet

Jeg føler meg trodd og forstått og han er løsningsorientert.
Det er ikke noe stress, vi har tid og han lytter.
Finner ofte andre og bedre løsninger enn piller.

Er aldri der

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Nadeem Asjid jeg byttet lege da jeg alltid opplevde å komme til vikarer og ikke han. har vært hos han 2 ganger i løpet de årene han har vært der, ellers bare vikarer.

Hei. Det er trist å lese om din opplevelse. Jeg har siden oppstart som fastlege i 2016 hatt fravær 3 mnd i forbindelse med pålagt sykehusarbeid, 15 uker i forbindelse med foreldrepermisjon og 6 uker i forbindelse med akutt skade på arbeidsplassen. Øvrig er vi pålagt kurs og veiledningsgrupper som medfører sporadisk fravær.
Jeg har aldri hatt fravær uten at jeg har sørget for å ha vikar tilstede. Beklager for at du har hatt uflaks de to gangene du trengte meg.
Mvh Nadeem Asjid

Besvart av Nadeem Asjid

Meget dyktig og forståelsesfull.

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Henviser videre når det trengs uten å overvurderer egne ferdigheter slik som mange andre leger gjør.
Så kan virkelig anbefalle Asjid om du trenger en fantastisk dyktig og forståelsesfull lege..