MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg har vært innom noen leger, men ingen av de har vært som Dr. Asjid. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt, og tar nesten sorgene på forskudd i tilfelle han skulle flytte eller jobbe et annet sted.

Jeg føler meg sett når jeg har time her, Dr. Asjid tar seg tid til å forklare og har heller ingen problemer med å være uenig med deg -- men her tar han seg tid til å forklare godt hvorfor han er uenig og gir deg heller et bedre forslag.

Jeg er veldig glad valget mitt falt på Dr. Asjid da jeg måtte ha en ny lege. Kunne ikke fått en bedre lege.

Skuffende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Alle sa han var best,dere kan lett bli skuffet. Sier en ting, gjør noe annet. Vi ble veldig skuffet.

Best doctor ever

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

I have just good things to say about Dr. Nadeem Asjid ! He really knows what he is doing, listens to you, explains things, gives the right treatment. Super nice with kids too. I have had several doctors before him, and I can say , he is the best so far! I can totally recommend him !

Anbefales ikke.

Lege: Fahim Latif Skrevet

Dårlig lege. Mer opptatt av eget rykte, enn pasientens beste. Sekretærene er uhøflige og står ikke for feil de selv gjør.
Anbefales ikke.

Oppriktig interessert og grundig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har gått hos Nadeem Asjid siden 2015. Jeg er så fornøyd at jeg fikk inn hele familien i pasientlisten hans.
Han er god til å lytte, tillitsfull, interessert i deg som person og meget grundig. I tillegg er han veldig koselig og blid og har en naturlig og svært imøtekommende væremøte.