MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Beste fastlegen!

Lege: Fahim Latif Skrevet

Bytte fastlege till Løkkegården & Fahim, fördi jag läst så mye gott om han på nett. Och ja, han skuffar verkligen inte. Superduktig och empatisk lege, jag känner mig trygg och ivaretatt hos han, både ang. mig själv och min dotter på 2 år.

Kunnskap

Lege: Fahim Latif Skrevet

Virker som han vet hva han snakker om.
Men fortell alt hvordan sykdom arter seg som kunde har. Fortell svarene på alle prøver som tas.

Solid og kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg har hatt noen konsultasjoner og er svært fornøyd. Han tar seg tid og lytter på hva jeg sier. Han forklarer også på en god og tillitsfull måte. Desverre er hans liste fylt opp ellers hadde jeg overført hele familien til han som fastlege. Han er rask med tilbakemelding på pasientsky mtp prøver og forværelset er raske med tilbakemelding på mine spørsmål.

Tillitvekkende og dyktig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Ny fastlege er alltid spennende, men denne gangen ble det en gledelig overgang. Han lytter, er rask til å få med seg ting, virker oppdatert. Vi har fått rask hjelp når det er noe uventet som skjer og han er flink med barna. Han virker som han både ser og hører pasienten og svarene han kommer med bekrefter det.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Nadeem Asjid som lege. Han er nøye samtidig som han er rask og presis i sine vurderinger og konklusjoner. Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt og hørt på.