Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Dalen Legesenter

Faglig dyktig lege som "ser" pasientene

Lege: Hans Høvik Skrevet

Jeg har hatt Høvik som lege noen år nå, og han er den beste legen jeg har hatt! Han er faglig dyktig, kommer med løsninger på problemer, henviser om nødvendig. Gir informasjon om sykdom/medikamenter på en forståelig måte, og skriver gjerne ut informasjon om nye medikament/generelt om sykdommen om man ønsker det. Han "ser" deg som pasient, og ser til at man har fått svar på det man lurer på før timen er over.

Er noe lang ventetid for å komme til hos Høvik, og ved behov for akutt-time har jeg aldri havnet hos ham, men hos en av kollegene. Er også lang telefonkø ved legekontoret, jeg må som regel være 15-20 min i telefonkø dersom jeg ringer ved åpningstider eller etter lunch og det er varierende service hos helsesekretærene når man endelig kommer igjennom på telefonen.

lege med dårlig tid og veldig opptatt at man MÅ betale fort

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Har også ikke så god erfaring med han, er min fastlege pr idag men ser etter en ny..........evenstad bagatelliserer det som betyr mye for meg, dødsfall og depresjon er alvorlig for den det gjelder........føler jeg må betale før jeg skal inn for å bli møtt med et smil..........han har dårlig tid og man kan ikke ta opp to forskjellige ting i en time f eks er du hos han pga du har halsbetennelse og ikke kan gå på jobb og samtidig har du vondt i et kne, så må du besille ny time pga kneet.............nei vi er ikke fornøyd med en lege som ikke har tid og ikke bryr seg om oss som pasienter.....og ikke minst når du trenger akutt timer så kommer du aldri til han.....

20 års erfaring

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Jeg går ikke hos Evenstad mer for jeg har flyttet. Jeg har bare godt å si om ham. Lett å prate med er han også. Vurderer å bytte tilbake da den nye fastlegen min som får veldig mye skryt, er en dust.
Evenstad har alltid hatt tid til meg. Han har aldri vært sur eller arrogant.

Høvik er en profesjonell utøver av sitt yrke!

Lege: Hans Høvik Skrevet

Høvik er dyktig faglig og mellommenneskelig! Han tar seg god tid, man får følelsen av at han faktisk bryr seg og han tar deg på alvor! Jeg var så heldig å få plass hos Høvik for 3 år siden da jeg fikk han anbefalt han gjennom en i familien og har vært fullt ut fornøyd! Jeg har også han som legen til min 3 år gamle sønn som har vært mye syk og han er nå min lege under svangerskap. Jeg får meget god oppfølging og han tilbyr meg hyppige kontroller og oppfølging utover det vanlige i forbindelse med at jeg har slitt litt i svangerskapet. Denne legen er populær, har mange pasienter og stor pågang. Det betyr ventetid på timer som ikke haster og ventetid før hver time. For meg er dette underordnet, men det kan bli mye bedre.

Fantastisk

Lege: Hans Høvik Skrevet

God menneskekjenner, ser deg som du er og respekterer deg. Sender deg videre raskt, hvis det er nødvendig. Rett og slett faglig dyktig i tillegg til at han ser akkurat deg som menneske.