Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Dalen Legesenter

Lyttende, tilgjengelig og kompetent

Lege: Hans Høvik Skrevet

Høvik har vært min og mitt barns fastlege i mange år. Han gir seg god tid til å lytte og undersøke. Sender deg raskt videre om nødvendig. Han tilbyr hjelp og støtte om du skulle støte på problemer med NAV eller arbeidsgiver. Han er også opptatt av å motivere pasienten til yrkesaktivitet. Høvik er nok ikke den man går til om man vil sykmeldes i hytt og pine.

Flink lege

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Har kun god erfaring med ham. Han er god til å lytte, tar pasienten på alvor og flink å følge opp

Gadd ikke mer, skiftet lege

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Arrogant, spydig, får følelsen av at han ikke tror på det du sier. Hadde rett og slett vondt i magen da jeg gikk ut der ifra. Alvorlig sykdom og dødsfall i familien, men skule tro det dreide seg om en flis i fingen, sånn som han opptrådte. Kunne bare aldri mer gå tilbake der!!!!

dårligste legen i byn

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Har vært hos evenstad noen ganger, og jeg vil si at jeg er veldig lite imponert. Har også snakket med andre leger på dalen legesenter, de virker mye lettere å snakke med og virker som de vil hjelpe. Men det kan ikke sies om Mr. Evenstad, han ser nesten stygt på deg når du kommer inn akkurat som om du ikke har noe der å gjøre. Dette har resultert i at jeg har mistet min jobb på grunn av utmattelse og depresjoner, på grunn av min lege som ikke tok meg seriøst.

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Hans Høvik Skrevet

Trivelig lege som tar seg tid til pasienter, faglig kompetent og har en god ro i seg.