Dalen Legesenter

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av Dalen Legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger, og han har alltid vist tydelig at han kun har få minutter å avse. Rett inn og ut igjen.

Han fortalte meg ofte hva jeg burde gjøre, men det omhandlet kontakt med NAV og det fikk jeg ordne selv uten han. Han gadd ikke engang skrive ut en legeerklæring jeg kunne ta med dit.

Han er kanskje dyktig som lege, men MENNESKER kan han ikke.

Dårlig tid til pasientene og følte meg til bry

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

I begynnelsen var han hyggelig nok, men alt skulle forregå raskt. Etterhvert ble han små frekk og virket nesten irritabel når jeg kom. Ikke tok han meg på alvor heller.
Til tider følte jeg at jeg forstyrret han og "stjal" av den dyrbare tiden hans. Dette resulterte i at jeg enkelte ganger ikke fikk spurt om alt jeg ville og følte meg rimelig utilpass. Ene gangen sa han, rett etter jeg var kommet inn døren, at dette måtte gå raskt, han hadde mange som ventet.
Jeg måtte også komme inn til en time for å få utskrift av en tidligere legeerklæring, da tok han nesten dobbelt betalt noe verken jeg eller sekretæren skjønte.
Det var dråpen, da byttet jeg lege.

Veldig flink og hyggelig

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

Sitter kun med gode intrykk av legen. Veldig faglig dyktig, lyttende og tålmodig. Er superfornøyd!

Lege som har tid til meg

Lege: Einar Harald Evenstad Skrevet

En fastlege som tar ting på alvor, som har tid og er dyktig.

Bare positivt å si!

Lege: Katrin Kvideland Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt! Hun tar seg virkelig tid til pasientene, har omsorg for hver og en, tar seg god tid hvis nødvendig og er flink til å følge opp.