Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Den værste legen jeg har hatt

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Følte fra dag en at jeg ikke ble tatt på alvor fordi jeg også sliter psykisk. Dessverre har jeg også en del fysiske plager, men etter en konsultasjon fikk jeg bare beskjed om å ikke " kjenne så godt etter"
Ventetiden er dessutenhelt horribel,opptil en time! Og da får jeg attpåtil aldri lov til å ta opp mer enn en ting av gangen!
Jeg vil absolutt ikke anbefale henne. Spesielt ikke hvis du sliter psykisk i tillegg.

Trygg og dyktig

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, stoler på han og er trygg. Vi har gått til han i mange år og selv om vi har flyttet en time unna, fortsetter vi her.

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt hva det er som skjer med meg.

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt om det som feiler meg og eventuelt hva som kommer til å skje. Hyggelig , godt humør.

Flott lege

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Omsorgsfull, empatisk og hyggelig dame. Jeg er av typen som ikke går ofte til legen, og når jeg først er der har jeg gjerne flere saker å ta opp, og hun tar i mot alt. Jeg føler at jeg er i trygge hender, at hun ser meg og lytter til meg. Også flink til å notere ned hva vi snakker om, slik at hun kan ta det opp igjen ved neste konsultasjon. Ellers er jeg enig i det som står om ventetid, ta med deg en bok... Men, hun er verdt det.

Flink, seriøs og tar den tiden som trengs

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Meget dyktig lege, som tar den tiden som trengs. Problemet er at legene på haganlegekontor har alt for mange pasienter, iforhold til leger. Her man må basere seg på 30 minutter i telefon kø når vi ringer dem, og gjerne få en turnuslegestedet.