Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Flink, seriøs og ivaretagende

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Føler meg alltid ivaretatt etter jeg har vært hos Cecilie. Effektiv og ærlig mot deg, ikke noe tull.

Veldig flink og omtenksom lege

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Svært faglig sterk og oppmerksom. Den beste legen jeg har hatt

Super lege.

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Har hatt Kristin som fastlege siden ordningen startet,og jeg kommer ikke til å bytte lege noen gang.
Kristin er et menneske som tar godt vare på deg som pasient,tar seg tid til å høre på deg,og følger deg opp hele tiden.

Alltid blid og hyggelig.

Meget dyktig lege,anbefales på sterkeste!!

Har tid til å lytte, og tar problemene på alvor

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Bareid har vært min lege i snart 10 år, og jeg føler meg alltid velkommen, og at han tar meg på alvor.

Han bruker humor, og ler mye, noe som gjør det enklere for pas. å slappe av i omgivelsene. Han er god på å innrømme om han ikke har nok kompetanse på et felt, og nøler derfor ikke med å hente inn en kollega, henvise til spesialist, og eller i mitt tilfelle, ringe direkte til akuttmottaket på sykehuset for umiddelbar innleggelse.

Jeg har flyttet til en annen kommune, men til tross for lang kjørevei, er ovenstående efraringer årsaken til at jeg fortsetter med denne legen.

Dessverre lange ventetider på telefon hos Haganlegene.
Et mer moderne telefonisystsem, med bl.a. tilbakering hadde vært å foretrekke.

Denne legen reddet livet mitt

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Etter at andre bare hadde avfeid meg med "diagnosene" stresshodepine og vondt i foten, tok denne legen meg på alvor og fant ut at jeg hadde borrelia. Det reddet livet mitt. Han er fastlegen til barna mine, og jeg har aldri oppfattet ham som annet enn faglig flink og imøtekommende.