Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Den beste legen

Lege: Ingar Bareid Skrevet

En lege som ser deg, har tid til deg, følger opp og virkelig bryr seg om deg. I tillegg alltid et sprudlende humør og er en gledesspreder. Seriøs, faglig dyktig.

Jeg kommer aldri til å bytte henne bort!

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Kristin må være Nittedals BESTE lege.
Hun ser deg, hører på deg, tar deg på alvor og tar seg tid. Helt super lege. Jeg kommer aldri til å bytte henne bort!
Det eneste negative, er at jeg ofte har måttet vente i 40-60 minutter på henne. Lange ventetider.

Dyktig og blid lege

Lege: Ingar Bareid Skrevet

En dyktig lege som tar pasienten på alvor og får undersøkelser gjort. Tar deg inn igjen for personlig gi prøvesvar på undersøkelsene og god informasjon i forhold til det. en hyggelig,blid og humoristisk lege.

Fornøyd

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Faglig dyktig lege som tar seg tid til pasienten,er hyggelig og empatisk. En lege jeg vil anbefale andre å ha som fastlege.

Tålmodig og flink å lytte

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Føler jeg får god hjelp og blir hørt.
Det eneste som irriterer meg og som kan gjøre meg forbannet er at hvis du får time etter kl ti så må du regne med å vente minst en time og noen ganger to timer før du kommer inn til timen din. Det er kanskje prisen man må betale for å få en grundig lege. Eller drives kontoret av profitt jag. Klem inn så mange pasienter som mulig på en dag? Det er rimelig arrogant å kaste bort tiden til folk på den måten. Når DET er sagt så er Kristin så flink at jeg har valgt å ta det med på kjøpet. :-)