Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Oser av tillit og faglig kompetanse

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Selv etter jeg flyttet til ny kommune, har jeg beholdt Bareid. Min fastlege gjennom 10 år, og stiller opp både ved nedturer og oppturer. Hans gode humør, blandet med faglig trygghet gjør at man føler seg velkommen, vel ivaretatt og i trygge hender.

Imøtekommende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Flink til å orientere seg om meg før jeg kommer. Jeg er en pasient m multippel diagnoser og han er god på å holde seg orientert. Vært legen min nå i 17 år og fortsetter d gode samarbeidet.

Stabil og dyktig lege

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Tar pasienten på alvor. Tar seg tid til og lytter til deg. Undersøker og henviser videre om det skulle være behov.

Topp

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Heilt topp og ivaretatt ved samtale. En tilstedeværende lege er viktig. Omsorg og tidsbruken er gull 👍

Snilleste og tålmodig lege.

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Jeg brukt å si til alle at jeg har en verden beste fastlegen da jeg bor i Trondheim. I 2019 flytte jeg hjem til familien min som bor i Nittedal og jeg var ganske skeptisk når jeg skal velge en annen legen til meg og min lille familie. Og jeg var så heldig igjen å ha lege Truls Henrik Hellvik Olsen som fastlege. Han er så kunnskapsrik, tålmodighet og veldig flink. Tusen takk for at du er våres fastlege.