Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kvam Legesenter

Skulle ønske jeg hadde Berland som min fastlege!!

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Vært hos Berland for noe uker siden. Har ikke ham som fastlegen. Oppfattet han som en veldig dyktig lege, empatisk, flink til å lytte, godt observert og tatt meg på alvor. Jeg ventet ca. 1 time den gangen, men jeg var så fornøyd med ham fordi han er så profesjonell. Skulle ønske jeg hadde ham som min fastlege!

Litt problematisk væremåte

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Veldig bra som lege etter min oppfatning - tross alt! :-) Man går jo til legen for å bli frisk så da får man ta det som kommer.....

...men du må takle å bli nedverdiget om du f.eks. prøver å oppnå kontakt på en måte hun ikke liker. Litt nebbete oppførsel rett og slett.

Tillitvekkende lege

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Gunnar er en tillitvekkende lege. Etter å ha byttet fastlege for noen måneder siden opplaver jeg for første gang på mange år å bli tatt seriøst. Jeg er allerede i gang med utredninger hos spesialister og har et godt håp om å kunne starte i jobb igjen i løpet av noen måneder. Legen har tatt prøver og involvert fagpersoner for å finne ut hva som kan gjøres og er ikke redd for å si sin mening og komme med råd fra en mangeårig legepraksis. Til tider har han det travelt og da blir han gjerne litt kort, men neste gang er smilet på plass igjen. Alt i alt en bra opplevelse.

Allsidig og dyktig fastlege

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Gunnar Berland har vært min fastlege i over fire år nå. oppfatter han som en lege som er faglig meget dyktig. Kan til tide være litt vanskelig å nå fram til og kan kanskje oppfattes som litt stressa, Gunnar har også god humor som er en egenskap som ikkje altformange fastleger har:) Hvis du er en pasient som er litt krevende så anbefaler jeg Gunnar Berland, for han stiller opp.

liker og medisinere

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Jeg har nå hatt vingen i 2 år ca. Men merket etter andre timen jeg hadde at jeg ikke kom til og få hjelp. Jeg har ikke fått hjelp til de Tingene jeg trenger. Men med en gang det er sykdom som kan Lett behandles står hun på med resept blokka. Hun er glink og prate men lytter ikke på hva du har og si:(