Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Løkkegården Legekontor

Dyktig lege

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Etter mye plager med helsen har denne legen gitt meg ett nytt liv. Jeg har store plager fra barndom med ingen andre leger har lyttet til meg eller forstått meg, eller tatt seg god tid til å høre på meg og å forstå min situasjon. Men denne legen anbefales sterkt!!

Super lege!

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Får alltid hjelp til det jeg trenger, han har i tillegg humor og man må lære han å kjenne på lik linje med alle andre mennesker man møter.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Etter mange bytter med fastleger og en noe komplisert sykdomshistorie, har jeg endelig funnet en lege som lytter og som er faglig dyktig. Endelig en lege som lener seg tilbake å hører etter. Endelig en lege som ikke må slå opp i leksikon for å finne ut hvorfor du har sår hals og tett nese.
Dette er en lege som tar deg seriøst og som ringer tilbake angående prøver også når prøvene er perfekte, bare så du ikke skal bekymre deg.

virker ærlig og redelig. noen av resepsjonistene derimot...

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Fått time hos Hole når fastlegen har vært borte. Han virket sympatisk og saklig. Han tok seg tid til å snakke med meg om det som plaget meg. Det virker derimot som noen av damene og resepsjonen ikke er så snille for å si det sånn.

Likeglad og overfladisk.

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Min erfaring med denne legen er at han var en minimumslege,
som gjorde saa lite som mulig. Var likevel hoeflig.