Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Bytter lege.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Alltid sinnssyk lang ventetid på å komme inn til bestilt time. En gang hadde jeg avtale 2 timer etter legetimen, men måtte bare dra uten utført oppdrag for å rekke avtalen. En annen gang , med store ryggsmerter, orket jeg ikke vente mer, etter en time, og måtte dra hjem for å ta smertestillende og hvile. Respektløs behandling av mennesker.

Fantastisk

Lege: Michael Holter Skrevet

Dette er en fantastisk lege! En lege som ser pasienten, lytter, kommer med gode råd og henviser videre ved behov. Den beste legen jeg har hatt i hele mitt liv!

Strålende fastlege!

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Tar seg god tid, kunnskapsrik og humor. Setter veldig pris på at han tar seg tid til å kontakte forskjellige instanser om det er spørsmål han ikke kan besvare. Flink fyr! Men, kontordamene flest er som oftest ubehagelige.

Dyktig lege

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Han er flink lytter til dine problemer tar seg god tid til undersøkelser . Anbefaller han på det sterkeste

God lege

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

God lege som lytter å tar deg på alvor. Sekretærene er lite hyggelige å svært sure på telefon samt på kontoret. Liten forståelse for de helseplager som pasienten som ringer inn med har.