Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Min erfaring har vært svært god. Han tar seg tid for å bli kjent med deg og er en ung, men dyktig lege. Han har en humoristisk sans og er veldig empatisk. Han har hjulpet meg masse i forhold til min psykiske lidelse. Tillitsfull, henviser deg dit du skal, tar kontakt om det er noe.
Eneste jeg har å merke på er helsesekretærene som jobber der. Ofte sure og grinete, og ALTFOR lang ventetid på telefon.
Men de har vært flinke til å ta mine akutt tilfeller seriøst, og det håper jeg de fortsetter med. Også for andre pasienter.

Trygg og trivelig

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

En fastlege man føler seg ivaretatt hos. Som henviser videre og gir god informasjon. Har tid til deg når du er der.

Snilleste legen jeg har hatt, stolt doktor.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Han hjelper deg med det du trenger, og er flink til jobben sin. Han er stolt av å være doktor og legger sjel i jobben han gjør.Jeg trengte en del medisiner og han skrev ut resepter for å finne medisin som passet meg best.

Beste fastlegen du kan få på Øvre Romerike

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Tar deg på alvor, lytter og gir råd. Følger meget godt opp og gir deg rask tilbakemelding. Kunnskapsrik, henviser videre hvis han ikke selv har kompetanse.

Nok med et besøk

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Virket generelt uinterressert, og stressa. P.g.a flytting byttet jeg til ham, men ble utrolig skuffet! Slitt i mange år med angst, og trenger en lege jeg kan kommunisere bra med. Han gadd ikke en gang se på arket der jeg hadde skrevet ned tanker og utfordringer (etter råd fra psykiatritjenesten i kommunen, som syns jeg skrev det så fint). Måtte ta "depresjonstesten" alene, på pauserommet/kjøkkenet. Etterpå sa han at jeg virket negativ, og at jeg må begynne å se lysere på livet!?! Ja, hadde det vært så enkelt! Han reagerte også på dosen min med antidepressiva, som jeg har brukt mange år på å få ideell. Han visste tydeligvis bedre, selv om han aldri har møtt meg før. Fikk angstanfall da jeg gikk... Anbefales IKKE, spesielt ikke ved psykisk sykdom!