Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Lege som bryr seg.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Dr. Iqbal er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.
Har ikke annet en god erfaringer med ham.

En lege som følger opp pasientene godt.

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Han er sjelden mye forsinket, kanskje 10 minutter. Og da sier han gjerne ifra i døra. Han er ikke en rullebåndlege som bare tar en "sykdom" og sender folk på dør, her spørres det skikkelig og han vil være sikker på at du har tatt opp med han det du er der for.
Dette er også en lege som vet å kjenne sine begrensninger, slik at han heller henviser en gang for mye enn en gang for lite. Dette gjør det ekstra trygt å gå til han.

Tok meg alvorlig!

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

I motsetning til en annen lokal lege som proppa meg full av lykkepiller og sendte meg hjem med beskjeden "ta mer om det ikke hjelper".

Iqbal har vært en god og trygg kontakt for meg og jeg har ikke annet en positivt å si om ham. Han hjalp meg med videre behandling og fulgte meg opp i flere år.

Bytter nok ikke fastlege med det første!

Den aller beste legen jeg har hatt

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Denne legen tar sine pasienter på alvor og gir seg ikke før problemer er løst.Fantastisk til å henvise videre til spesialister.Tar godt vare på sine pasienter.

Reddet livet til datteren min

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Jeg byttet til han etter at han reddet livet til datteren min på legevakten,jeg hadde en kvinnelig norsk lege som jeg var meget misfornøyd med så det ble en stor lettelse å få en fast lege som alltid tar seg tid,lytter seriøst og henviser videre når han synes det er hensiktsmessig.han er også meget faglig dyktig så jeg har full tiltro til han slik at jeg tar heller mindre inngrep som fjerning av føflekker og cyster hos han enn hos spesialist,jeg har aldri hatt en bedre lege.